Wątek dotyczący posta na blogu

Popis kultury redaktora Iwanka na ćwierkaczu

Sharapov

   Dziennikarz powinien być bezstronny dlatego mam obawy przez nazywaniem tej osoby dziennikarzem. Nie musi lubić Marii Szarapowej ale wypadałoby mieć jednak trochę kultury. Gratuluję portalowi takiego pracownika, współczuję innym współredaktorom - jakiś cień zawsze na Was pada.Takich "komentarzy" spodziewałbym (…)

przeczytaj cały artykuł


Sharapov

serio dobrze ze Maria w ogóle widziała o Polsce ze nie użyła słowa typu dom czy coś :D rząd wtedy zaoszczędził kasę na promocje za granicą także Maria robi zawsze dobrze

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Baseliner

Nie widziałeś filmików Kuzy na insta?! Po wygranej trochę popiły. :D Swietłana je zresztą później usunęła. Ech, i wtedy z nimi była piękna Witalija. :(

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Queen Marusia

O kurcze ! nic nie widzialem.W tamten zimowy weekend bylem na wspinaczce
w gorach i nie moglem obserwowac nawet wynikow za bardzo.
Poszukam gdzie moze na tubie skoro Kuzia zdjela u siebie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Baseliner

Na samochodach były ślady śniegu i coś tam na nich malowały :D już nie pamiętam co, bo to ponad 2 lata temu było (ale ten czas leci!). Ogólnie dość sympatycznie to wyglądało, Maryśka oczywiście była z nimi. Fajnie, że się w miarę dogadały z Myskiną, nie było ani śladu konfliktu sprzed lat.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Queen Marusia

Tak ,to musialo byc super.Wszystkie sa spoko ale taka wesola Maryska to dla mnie odjazd.A z Myskina - tez sie ciesze.Zreszta poparla Maszke oficjaknie ostatnio

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Baseliner

Podobnie jak Pliskova, miłe słowa były też ze strony Puig, z którą razem grały pokazówkę. Sveta i Elenka też mają klasę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Queen Marusia

Jasne - i to tez ladnie swiadczy o Rosjankach.Jeszcze bardziej polubilem za to Pliske , Puig ma wielkiego plusa .Venus tez, nie mowiac o Kim Clijsters.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.