Dyskusja

Blaszka Torun

przejdź na stronę użytkownika


AM99 - StayStrongDarcy

Też mam taką nadzieję, ale co do Holty to się tego spodziewałam, że słabo będzie jeździć, a Paweł strasznie zawodzi...
Niestety...
Pocieszająca myśl jest taka, że nie jechał żaden z Holderów, Doyle ani Iversen, z Nimi będzie dużo lepiej :D
Walasek miał jeden dobry bieg, reszta tragedia...
Troy pojechał dobrze, ale to gość jedynie...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Blaszka Torun

Holta az tragicznie nie wypadl. Wiadac bylo, ze w sytuacjach stykowych "hamowal pietami" :) Pawel to ciagle zagadka, ale tu sie zgodze, ze na pare dni przed liga, on testuje chyba jakies osiolki a powinien to co ma najlepsze. No chyba, ze te osiolki to jego najlepsze silniki, to wtedy kaplica :( Walasek jest jakby na rozdrozu...sam nie wie jak sie potocza jego losy w tym sezonie. Podobno do piatku ma sie cos wyjasnic z Chrisem, wiec tez bedziemy madrzejsi :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|4)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
AM99 - StayStrongDarcy

Nie jestem jakaś ekspertka od razu pisze, ale jak na moje oko to Holta mimo wszystko słabo... Na pewno nie lider, silna druga linia co najwyżej... Paweł , no miejmy nadzieję, że słabsze silniki testował, jeśli najsilniejsze to masakra... Chris, no ja bym wolała by pojechal, z pewnością dużo lepszy od Walaska, ale jak będzie się okaże... Oczekujemy piątku i co z Chrisem, dokładnie :) W sumie nasza siła dopiero wyjdzie w meczu z Gorzowem, nie ma co się tym sparingiem sugerować :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Blaszka Torun

Tak na prawde, jesli pogoda nie bedzie platac figli i tory beda powtarzalne, to nasza sile bedziemy mogli ocenic po 3-4 meczach :) Do Gorzowa, czy z Chrisem, czy bez, nie jedziemy jako faworyt, lecz wypadaloby dobrze powalczyc. Jesli przegramy nawet wysoko, ale bede widzial, ze nasi gryza tor, to dla mnie bedzie ok!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|4)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty przez użytkownika
AM99 - StayStrongDarcy

W sumie też fakt, po kilku meczach najlepiej, ale po pierwszym już będzie widać mniej więcej co i jak ;)
W Gorzowie to faworyt Stal, wiadomo, ale jesli pojedziemy najsilniejsza paka to stać nas na 44:46 hihi ;)
Najważniejsze by dobrze jechali , żeby dawali z siebie wszystko, ale tak szczerze to tu właśnie mam wątpliwości co do Holty...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Blaszka Torun

Pozyjemy, zobaczymy Przemo. Przed ubieglorocznym sezonem tez podobne teksty z klubu slyszalem :) Szkoda, ze choc jednego odlozonego dzis nie przetestowal. Wiedzialby przynajmniej, czy mu cos tam nie zardzewialo, albo czy ktos mu gaznika nie rozwiercil :):):)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|6)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty przez użytkownika
AM99 - StayStrongDarcy

Błędy Holty, o to między innymi chodzi,jak robi dużo błędów to może przegrać nawet z juniorem...
Liczyłam, że choć odrobinkę Paweł powalczy... :)
Właśnie pocieszeniem dla mnie jest to, że Leszno w prawie optymalnym teamie jechalo, a my bez czwórki ważnych zawodników :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.