Wątek dotyczący artykułu

Ireneusz Nawrocki: Mam problem z Gregiem Hancockiem. Żonie Tomasza Jędrzejaka zapłacę do końca października (wywiad)

- W tym roku dałem 5 milionów na żużel - mówi nam Ireneusz Nawrocki, właściciel i prezes Stali. - Przed sezonem 2019 już nie będę płacił takich pieniędzy, ale zrobimy mocny zespół. Hancock pomaga nam szukać zawodników.

przeczytaj cały artykuł

MotyF

Osobiście wiele działań Pana Nawrockiego mi się nie podoba. Za dużo szumu, za dużo negatywnych emocji. Ale nie rozumiem też "ekspertów" z tego portalu.

Nie jestem ekspertem z zakresu księgowości, ale spółki Pana Nawrockiego, które są sponsorem i płacą ekstra pieniądze są spółkami, w tym z.o.o. Spółki takie (nie tylko z.o.o. ale kążde z pełną księgowością i obrotami pow. 1.2mln euro) nie mogą po prostu przelać komuś pieniędzy od tak sobie, jak w przypadku Krsko. Jeżeli kasa żużlowej spółki jest pusta, potrzebna jest podstawa do przelewu. W spółce z.o.o. Pan Nawrocki może mieć 100% udziałów a pieniądze nie są jego . Są pieniędzmi spółki. Wypłacenie ich bez podstawy, umowy jest działaniem na szkodę spółki, za co odpowiada się karnie.

Nikt nie wie jaka spółka i której płaci i za co a ferują opinie. Nikt nie widział na oczy umów sponsorskich, z którymi spółkami były zawierane a ma wyrobioną opinię.

Wszystko a przynajmniej większość okaże się w procesie licencyjnym ("sponsorskie nie jest brane pod uwagę") więc poczekajmy do grudnia a wtedy będzie wiadomo kto nie zapłacił i komu.

Z punktu widzenia biznesowego gdyby Pan Nawrocki nie był uczciwy nie robiłby kolejnych interesów i nie rozpoczynałby kolejnych realizacji.

Niech ktoś zada sobie trud i zapyta podwykonawców czy mieli zapłacone za ostatnie realizacje. A nikt z Panów "dziennikarzy" nawet nie pomyśli, jak napisać uczciwie artykuł. Po co. Liczy się klikalność.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (9|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty