Wątek dotyczący artykułu

Fatalna kontuzja Darcy'ego Warda! (aktualizacja)

Darcy Ward jest już po pierwszych badaniach w zielonogórskim szpitalu. Ich wyniki są bardzo niepokojące. U Australijczyka zdiagnozowano przerwanie rdzenia kręgowego!

przeczytaj cały artykuł

Crooky

Witam

Generalnie rzadko sie udzielam tutaj ale tym razem musze.

Jestem z Zielonej Góry , byłem na meczu, widziałem co się działo.
Po 1 do administratorów forum. Nie usuwać tego komentarza bo niektore rzeczy trzeba powiedziec dobitnie.

FnF - w zyciu nie widzialem takich zjebow jak wy. Nie ma za grosz honoru, dzisiaj osiagneliscie dno. Jestescie zerami kompletnymi, obyscie umierali w katuszach. Nie macie za grosz honoru ani czlowieczenstwa. Zawodnik lezal na torze a gnoje wykrzykuja same najgorsze obelgi. Wstyd ze takie scierwo chodzi po swiecie.

Reszta kibicow, prawdziwych kibicow pokazala dzisiaj jaja. Okazuje sie ze w cale ten pierdol*** fnf nie jest porzebny i niech najlepiej wypier*** ze stadionu. Dowhan powinien gnoja zalatwic zakaz stadionowy.

Darcy Ward- wielka tragedia, bylem nawet w szpitalu dowiedziec sie o jego stan zdrowia ale niestety nie bylo jak. Czuje ogromny zal bo uwazam ze jest to najlepszy zuzlowiec na swiecie i mam tylko nadzieje ze zdarzy sie jakis cud i chłopak bedzie mogl chociaz chodzic.

Przykro jest mi ogromnie ze takie scierwa jak pseudo kibice z falubazu chodza po tej ziemi.

Za wszystkie indydenty negatywne na meczach w imieniu tych pierdo*** cepów normalni kibice mogą przeprosić (jak np. z Wrocławiem)

Oby takich kontuzji wiecej nie bylo, dzisiaj caly zuzlowy swiat w smutku

Peace, zdrowia Darcy

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (43|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty
SzadolCapone