WP SportoweFakty

Najnowsze Wyniki/Kalendarz

NA ŻYWO: Prezentacja malowania i tytularnego sponsora Williamsa

Relację prowadzi :autor:
Łukasz Kuczera

Nasza relacja dobiega końca. Dziękujemy serdecznie za uwagę! 

Skomentuj0
[ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz:

    W Grove zaczęły się rozmowy indywidualne kierowców z przedstawicielami mediów. Część główna prezentacji dobiegła końca.

    Skomentuj0
    [ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz:

      - Chciałam przedstawić nieco odświeżoną wersję Williamsa, po tym co przeszliśmy w zeszłym roku. Po tym jak zakończyła się nasza współpraca z Martini, nie chciałam stawiać na tradycyjny niebieski. Zaczynamy nową erę w historii Williamsa - powiedziała Claire Williamsa.

      Skomentuj2
      [ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz:

      • Plejadyzajady0
        Aha ! Czyli to nie jest niebieski ! ... Zapytam żony, może ma monitor zepsuty ....
        OdpowiedzZgłośZablokuj
    • Co ważne dla Williamsa, umowa z ROKiT została zawarta na kilka lat. To daje zespołowi pewną stabilność finansową. 

      Skomentuj0
      [ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz:

        Co ciekawe, szef firmy ROK Brands w przeszłości pracował jako inżynier w firmie Goodyear. Brał nawet udział w pracach nad samochodem Alana Jonesa z Williamsa w 1978 roku. 

        Skomentuj0
        [ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz:

          Kubica jest zadowolony z faktu, że zespół zyskał nowego sponsora tytularnego i nie ukrywa, że polubił szefa ROK Brands.

          Skomentuj0
          [ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz:

            Skomentuj0
            [ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz:

              Skomentuj2
              [ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz:

              • Tomasz Kwiatkowski0
                ROKiT ma Czerwoną kropkę czemu logo Orlenu jest ......właśnie jakie:-) Stacje teraz będą w Polsce przemalowywać. Za taka kasę łeb orła powinien być czerwony.
                OdpowiedzZgłośZablokuj

              Skomentuj0
              [ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz:

              • - Dzięki współpracy z Williamsem zyskujemy świetną platformę do promocji - mówi Jonathan Kendrick z ROK Brands.

                Skomentuj0
                [ Anuluj ]Odpowiadasz na komentarz: