Kwadri - lubi - strona 2

  • Kwadri lubi Komentarz

    Brawo Legia! Ludzie, miejcie gdzieś to, co wypisują wszelakie media. Manipulują każdym kowalskim tak, że nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy. Nie byliście tam, więc nie oceniajcie, bo każdy normalny człowiek wskoczyłby w ogień za bratem! Nie ma co wieszać psów na Legionistach. Nie można stawać w szeregu i robić wszystkiego pod dyktando tak jak nam rozkazują. Oczywiście w tym kraju tak większość robi, a jak ktoś wyjdzie z szeregu to od razu wariat i dno. Do pieca z manipulującymi mediami!

  • Kwadri lubi Komentarz

    Iñaki Astiz: „Doping w Polsce jest tak głośny, że nie słyszysz kolegi obok”


    – Race na polskich stadionach to coś normalnego. Dla piłkarzy, którzy są wtedy na boisku i widzą trybuny to dodatkowa motywacja. Nie wiem, czy w Madrycie to będzie zauważalne, bo nie wiem, ilu kibiców się tam wybierze. Ale atmosfera w Polsce jest zupełnie inna od tej na hiszpańskich stadionach. Kibice nie podnoszą się z miejsc tylko przy dobrych akcjach, ale stoją i dopingują od pierwszej do ostatniej minuty. Czasami nie możesz nawet usłyszeć kolegi, który stoi kilka metrów od ciebie, bo doping jest tak głośny.


    – Nie sądzę, by mogło być niebezpiecznie. Na stadionach zwykle nie dzieje się nic poważniejszego niż race i transparenty. To prawda, że w ostatnich latach zamykano stadion Legii przy okazji meczów w europejskich pucharach, ale priorytetem większości kibiców jest wspieranie swojej drużyny.


    Mówi obiektywnie i docenia doping polskich kibiców. Media głównego nurtu w naszym kraju zachwycają się natomiast "dopingiem", który można usłyszeć na zagranicznych stadionach. Już się do tego przyzwyczaiłem. Szacunek dla Astiza.

  • Kwadri lubi Komentarz

    i nie lepiej było wziąć Michniewicza albo Stokowca?!!! Przecież ten trenerzyna po znajomości jest po prostu słaby! Wszystko zawala...puchar, liga. Masakra!

  • Kwadri lubi Komentarz

    Moj syn wiecej gwiazdorzy. PS4 juz ma, zakaz zamawiania jedzenia i alkoholu rowniez, mama ochroniarz......w pilke lamaga grac nie umie take jak i oni, chyba znalazlem im nastepce Rooneya.

  • Kwadri lubi Komentarz

    Taki to nasz kraj wiecznie źle i źle i co z tego w jakim stylu ale są i wywalczyli to na boisku!!! Zamiast w pucharach się zjednoczyć i naszym kibicować to trzeba szpile wbijac brawo Legia jest awans i tyle

  • Kwadri lubi Komentarz

    Oj nie szydź, fajna akcja. :) Wzór samozaorania.

  • Kwadri lubi Komentarz

    Kurde, znów dwadzieścia nieodgwizdanych fauli przed każdym golem Legii, wszystkie z 30-metrowego spalonego, siedemdziesiąt niepodyktowanych fauli przeciw Legii. Bez sensu taka gra... Legia od 4-tej minuty powinna grać w "ósemkę". Sędzia ślepy. Pewnie ten sam, co gwizdał w Poznaniu, czyli z Warszawy. Absurd! Cofnąć tę kolejkę!

  • Kwadri lubi Komentarz

    nie pisz szeptem , i tak wszyscy wiedzą że kupiliśmy już nawet sędziego w półfinale Ligi Mistrzów - pewny awans.Ekstraklase mamy opcykaną do 2021 :)

  • Kwadri lubi Komentarz

    Facet dobrze mówi ! Polać mu !!

  • Kwadri lubi Komentarz

    Reprezantacja Francji ???? :-P chyba Afryki :)

  • Kwadri lubi Komentarz

    BRAWOOOOOOOOOOOOOOOOOO RÓŻAL ! cudownie jest widziec pudziana na deskach ! za dużo kozaczył przed walka i teraz ma za swoje !

  • Kwadri lubi Komentarz

    BTW. Mariusz może pora zmienić branżę :))

  • Kwadri lubi Komentarz

    Tak dziala magia Legii Warszawa :) Kazdy idzie na stadion jaki by to nie byl jak przyjezdza Legia:) I nie produkowac mi sie tu ze nie mam racji...czy to z Lechem Wisla czy Jagiellonia frekwencja jest duza:)

  • Kwadri lubi Komentarz

    Żenujący to Ty jesteś nie jesteście w stanie nawet taktownie się zachować .
    PS . Lewandowski jak odszedł z borussi dortmund , do bayern monachium nie było żadnych gwizdów ubliżeń zachowań z graczy z Borussi jakiś chamskich nie było, jeszcze go oklaskami przywitali na stojąco.
    Każdy klub musi mieć zakładać że jeden z jego lepszych graczy może odejść do innego klubu .
    To świadczy tylko o tym Jak Lech Poznań i jego kibicie upadli nisko.

  • Kwadri lubi Komentarz

    Zaslona dymna w wykonaniu amikorzy ? Bez przesady! wszyscy przeciez wiedza, ze jutro nastapi nagle uzdrowienie druzyny ;)

  • Kwadri lubi Komentarz

    zaczyna sie kombinowanie ze niby nagle wszystkich rozklada choroba xd hehe cala amika xd

  • Kwadri lubi Komentarz

    Ty PiKey czy jak ci tam sprzedawczyki to wy jesteście, gratulacje z okazji powstania klubu juz 10 rocznica najwiekszego przekretu w historii polskiej piłki korupcyjni złodzieje i przestępcy. Cienkie bolki jesteście i macie tylko nienawiśc do WIELKIEJ LEGII to was trzyma przy zyciu. Frustrasci Co to za mecz wogóle ile to macie tych punktow straty 15 to w sobotę wiecszorem będzie 18. Potem możecie sobie szczekac dalej . Wypad na pole pyrlandzki kmiocie.

  • Kwadri lubi Komentarz

    Każe ci ktos oglądac, zajmij się czyms i nie będziesz musiał. Le....to twoja stara jak cie plodzila z jakimś frajerem.

  • Kwadri lubi Komentarz

    Stul tą mordę wreszcie, do Niecieczy tez sędziego poslali idioto? Parodia w sędziowaniu to byla wczoraj w meczu pyrlandzkiego tworka. Jakoś nikt nie krzyczy.

  • Kwadri lubi Komentarz

    Zieliński lecz sie psycholu i zabierz ze soba Probierza. Dwoch najkwiększych frustratow i megalomanow na stanowisku trenera w ekstraklasie. was boli ta Legia dlatego ze za słabi jestescie aby dostapic zaszczytu bycia trenerem tego klubu.