Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Laroslaw napisał/a komentarz do EBL. Nieoficjalnie: Jacek Winnicki wraca do gry!

    Haaaaaaaaaahhaaaaaa - karma.

  • Laroslaw napisał/a komentarz do BCL. Fatalna druga połowa i kolejna porażka Anwilu Włocławek. Tony Wroten wyrzucony z boiska!

    Lider powinien poprawiac gre slabszych kolegow z zespolu a nie zabierac ja im. Ogolnie w glowach dzieciaki ktorym dano jedna pilke na WF.
    A w zarzadzie troche nie polapali sie w tej klesce urodzaju jaka bylo uwolnienie od rezimu Polakow na parkiecie.

  • Laroslaw lubi Komentarz

    U nas jest tak Obywatele, że jak Majcherek rzuca punkty to znaczy, że przeciwnik był w formie poniżej zera. I niech to starczy za komentarz na temat Stali. Dla Kinga gratki. Znany z doskonałego samopoczucia na swój temat prezes Stali odbiera lekcji pokory ciąg dalszy. Ale jest w tym pociecha bo to mu się w życiu przyda.

  • Laroslaw napisał/a komentarz do EBL. BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski nadal bez wygranej. Pewny triumf Kinga Szczecin, fatalny debiut McGilla

    @frank82: coś zbuduj bo wychodzi z ciebie modlitwa Polaka z dnia świra.
    Można dowalic jak sektor6 a u ciebie "nie ważne że mi ziemniaki nie rosną, ważne że sąsiadowi krowa zdechnie".

  • Laroslaw lubi Komentarz

    I w ten oto sposób Stal została Siarką naszej ligi... McGillowi nawet dwutakt średnio wychodził - a to podstawa jak mówił coach Pyszniak

  • Laroslaw napisał/a komentarz do Anwil Włocławek bezradny w Lidze Mistrzów. Oto 5 problemów mistrza Polski

    Przed sezonem martwiono sie czy zespol utrzyma taka "kosmiczna druzyne". Mysle ze jak beda grali takie farfocle to trzeba sie zastanowic czy sa odpowiednie zapisy pozwalajace sie pozbyc pijawek.
    Inaczej drugi Zastal i zaciskanie pasa za rok...

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Najpierw kapitalisci pilkarscy niech się nauczą socjalizmu w amerykańskim sporcie i na stałe wpuszcza Legie i Lecha do Europy.
    Narazie plany są takie że zmniejszamy ilość drużyn do dzielenia tortu ale jakby nie widząc że zmniejsza się sam tort i ta piłka też już w obecnym formacie dalej nie zajdzie.

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Wreszcie jest zespół który będą chcieli oklaskiwac nawet na wyjazdach. Fajna sprawa!

  • Laroslaw napisał/a komentarz do Suzuki Superpuchar. Moc Anwilu sięga nieba - mistrz z pierwszym trofeum

    @fazzzi: z wypowiedzi wcześniejszych wynikało że cześć graczy jest na puchary i że raczej nie da się ich utrzymać na sezon.

  • Laroslaw lubi Komentarz

    Z całym szacunkiem dla Pana Szymona, ale MVP nie powinno trafić akurat w jego ręce. Znów pseudo promocja polskich zawodników. Oni tego nie potrzebują ci pokazały ostatnie mistrzostwa.

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Już po tym jednym meczu widać że mamy zespół na miarę Śląska z pod znaku Zeptera. Chyba nawet Asseco nie było tak nieosiągalne jak oni.

    Jeśli Anwil utrzyma ten skład to faktycznie będzie to fajna sprawa zarówno w kraju jak i w Europie. Tylko czy jest komu z polskich graczy się uczyć od takich grajkow?

  • Laroslaw napisał/a komentarz do EBL. Szok! Z PLK do NBA. Mike Scott uzgodnił warunki kontraktu

    Nic nie pozostaje tylko sledzic poczynania Kamyka w Niemczech. Mike z tego co pamietam to w ZG przed sezonem rzucal jakies kosmiczne ilosci na wysokiej skutecznosci ale on ma straszne sinusoidy ...

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Od mieszania herbata nie robi się slodsza. Co myślisz że na Campazzo czy Rubio nasi wyjdą na całe boisko jak ANWIL przeciwko ZG?
    Przede wszystkim Taylor buduje - BUDUJE! I to nie tylko atmosferę ale i sztab.
    Mlodziezowki też zaczynają być prowadzone dobrze więc nie mieszajmy.
    Igor jest za dobry żeby być asystentem Taylora a Taylor zrobił za dobry wynik żeby go teraz zdetronizowal nawet Doc Rivers. Świetny warsztat w kadrze już przerabialismy a tu wystarczy dobry i świetna atmosfera. I ta kontynuacja także podziękujmy tym 3% na nie i podpiszemy coś co będzie troszkę większą kasą i więcej kompetencji dające pole do popisu Mr T

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    On powinien być szefem HRu w PZKoszu

  • Laroslaw napisał/a komentarz do Mistrzostwa świata w koszykówce. Grecy wyeliminowani i wściekli. Chcą zawieszenia sędziów, w tym Polaka

    Moi greccy znajomi mówią że federacja przyoszczedzila i kadrę trenuje jakiś amator.

    Jeszcze lepszy argument w stylu słomy z butów to ten o tym że graczom a la Giannis takich fauli się nie gwizdze.

    Nie oglądałem więc tylko odnoszę się do amatorskosci wypowiedzi. Z postów wnioskuję że sedziowanie jak w każdym meczu było bukmacherka podlane.

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Mam nadzieję że mecz był zalany troszkę celem wypoczwcia sobie. Hiszpania to super wiadomość moim zdaniem.

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Srakue tweety. Wypatrzaja jak wiele rzeczy pisanych intencje człowieka.
    Walnął bzdure ale fakt że się wycofał z kadry to szacun za to bo owacje należą się tym którzy grali eliminacje i on to wie i przyznaje.

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    A propos inspiracji to szkoda ze jednak nie wziął Kolendy. Na Campazzo byłby jak ulał a pod koszem dziadka Scole nasi duzi też podbijają. Fajniej byłoby wpaść na Hiszpanie niż Serbie bo od początku są dla mnie faworytem do wygrania wszystkiego.

  • Laroslaw napisał/a komentarz do MŚ w koszykówce. Chiny - Polska. Radosław Piesiewicz: Miałem stan przedzawałowy. To była próba wydrukowania wyniku meczu

    Nie ma takiego kraju na swiecie gdzie mozna tak dobrze sprzedac taka wygrana jak w Chinach. Szybko powinien przeprosic sie z szefami federacji chinskiej i podpisac umowe na mecze plk w necie po chinsku i platnie. Nie przepieprzmy tematu jak Barcelony Ziola i Wojcika.
    Niestety im wolno rzucac krzeselkami w trakcie meczu bo jest ich ponad miliard. Inni prowadza z nimi interesy a nasz prezes wlacza tryb husaria.
    Nie uwazam ze jest karygodnym co powiedzial ale nie powinien byc w Chinach tylko jako kibic. Do roboty prezesie!!!

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Akurat MVP Grek i kandydat do MVP Serb grają na mistrzostwach. Serbia napakowana na maxa więc widzę powtórkę z USA gdzie USA nawet nie zagrało w finale. Serbia USA albo Serbia Francja finał.

  • Laroslaw napisał/a komentarz do MŚ Chiny 2019. Polska - Holandia. Godnie pożegnać się z kibicami

    Godnie? Moze "zacnie" - jeszcze bardziej ubogaca :D Tytul artykulu z pod znaku "Polska Wlaczaca" albo "Pamietamy" godny tlukow ze stadionow pilkarskich. Wstan z kolan Jakub ;) Sorry ze sie dopierzam ale takie slowo w tym kontekscie na tym etapie strasznie mnie wpienia.
    Jezeli Ponitka jest wolniejszy od Wegra z poziomu polowy stawki PLK, to wiadomo ile ma w nogach. Koszykowka o tyle jest nudna ze wiadomo kto jaki poziom circa reprezentuje i pewnych rzeczy nie przeskoczysz w perspektywie turnieju i kilku meczy. Na co liczymy to ze zagraja swoje w grupie i beda mieli smierdzaca lape przeciw Argentynie i Rosji - end of story.
    Co sie bedzie dzialo dzisiaj to otwarty trening dla kibicow i mediow.

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    PZKosz niech im DOŁOŻY

  • Laroslaw lubi Komentarz

    Pomysł jest super ale realizacja tego pomysłu nie będzie łatwa. Swego czasu taki pomysł miała i próbowała w praktyce Rosa Radom. W szczytowym momencie klub z Radomia miał zespoły w ekstraklasie, I lidze i II lidze. Rzec by mozna idealnie. Ale efekty nie były juz tak spektakularne. Ilu wychowanków tej radomskiej piramidy gra dziś w ekstraklasowej Rosie? Dawno, dawno temu tzw Wielki Śląsk opierał sie na chłopakach z Wrocławia i to chyba ostatni dobry przykład pełnej realizacji tego typu projektu. Teraz świat sie skurczył i ludzie a w tym i zawodnicy - nawet młodzi - są bardziej mobilni i mniej przywiązani do barw klubowych. Sytuacja, w której zdolny junior wychowany w ostrowskiej piramidzie pójdzie grać do innego klubu bo tam dostanie lepsze warunki finansowe nie jest trudna do wyobrażenia. Pomysł ten, jesli będzie realizowany, z pewnością jest i będzie cenny dla młodziezy, która w ten projekt wejdzie bo ogólnie młodzi ludzie powinni sie więcej ruszać i zająć sportem ale czy będzie to duża korzyść dla klubu jako takiego to juz jest mniej pewne. Ale kciuki będę trzymał bo wszelkie inicjatywy dotyczące sportu młodzieżowego zasługują na pochwałę.

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Ciekawe gdzie w tym wszystkim będą Polacy...?

  • Laroslaw napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Manipulacja godna TVPiss: "manipulacja", "okoliczności SAMOBÓJSTWA".

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.