Cudy na Jasnej Gorze, czyli przekrety Czestochowskie

autor: użytkownik usunął konto | 2014-12-29, 21:21 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Do poruszenia tego tematu natchnal mnie prezes Swiacik, ''zbawiciel'' Czestochowskiego zuzla. Dlaczego postanowilem poswiecic temu tematowi parenascie minut ? A no dlatego, ze wszem i wobec , wiekszosc kibicow Czestochowskich jak i sami dzialacze CKM-u czy SCKM-u rabia wszystkich w przyslowiowe bambuko.  Mowa o tym, ze od kilku miesiecy w Czestochowie glosno o tym, ze SCKM nigdy nie mial nic wspolnego ze Spolka CKM. JEST TO BZDURA, poniewaz z palcem w d....pie mozna udowodnic, ze prezes Swiacik byl rzecznikiem prasowym Spolki CKM Wlokniarz Czestochowa, malo tego, doskonale zdawal sobie sprawe z sytuacji finansowej spolki i klamal swoich kibicow oraz opinie publiczna od samego poczatku:
Na dowod tego kilka wypowiedzi rzecznika prasowego CKM-u Michala Swiacika:
W ponizszej wypowiedzi Swiacik swiadomie informuje o problemach finansowych klubu
http://www.sportowefak...-obradowac
O dziwo, trzy miesiace pozniej, CKM ''uregulowal'' wszystkie zaleglosci finansowe o czym ponformowal rzecznik prasowy Michal Swiacik(nieswiadomy dlugow? ):
http://www.sportowefak...zaleglosci
Znowu trzy miesiace pozniej rzecznik prasowy CKM-u Pan Swiacik swiadomy sytuacji finansowej klubu informuje o ewentualnym szkoleniowcu w klubie czestochowskim:
http://www.sportowefak...wlokniarza
I przytaczac takich wypowiedzi mozna by bylo mnostwo.
W pewnym momencie Swiacik zniknal, nie pojawial sie z oficjalnymi wypowiedziami, dlugi okres, ponad rok. Smiem twierdzic , ze juz wtedy w Czestochowie wpadli na pomysl, jak wybrnac z dlugow, zmanipulowac kibicow i wyjsc z tego calo, malo tego , zostac okrzyknietym zbawca zuzla w Czestochowie. Plan byl prosty.
Swiacik, zwiazany ze spolka CKM od samego poczatku praktycznie znika na jakis czas, startuje jedynie po cichu w wyborach na prezesa SCKM, ale je przegrywa. Po ponad roku, pomimo przegranej w wyborach z dlugoletnim prezesem Ziabaczewskim, dostaje ta funkcje (po ''rezygnacji'' Ziabaczewskiego). Tu pojawia sie deklaracja wspolpracy SCKM ze spolka CKM :
http://www.sportowefak...go-prezesa
oraz oficjalne podziekowania za pomoc od CKM-U dla stowarzyszenia:
http://www.sportowefak...acje-wideo
SCKM odpowiadalo takze za osoby funkcyjne przed i na meczach spolki CKM o czym czytamy w tej wypowiedzi Swiacika :
http://www.sportowefak...oromistrza
I jeszcze jedna wypowiedz Swiacika na temat Wlokniarza :
http://www.sportowefak...ylko-jeden
Teraz przytocze wypowiedz Swiacika, ktora ewidentnie wskazuje na to, ze utrzymuje kontakt z dzialaczami spolki i to od ich decyzji uzaleznia wystartowanie w drugiej lidze. Wiec jak to jest z ta niezaleznoscia?
http://www.sportowefak...alny-wideo
Wydaje mi sie ze przytoczylem wyjatkowo duzo dowodow na to, ze cala afera w Czestochowie byla calkowicie kontrolowana przez jedna i druga strone. Wszystkie przekrety jakie byly robione, byly robione z rozmyslem i az trudno uwierzyc, ze Stowarzyszenie otrzymalo licencje warunkowa na starty w drugiej lidze. Przypominam, ze wszem i wobec wszyscy twierdza, ze SCKM nigdy nie mialo nic wspolnego ze spolka....Jak dla mnie to jest jeden i ten sam klub. Pozdrawiam normalnych i przepraszam za rozpietosc w tekscie, ale jak udowadniac to udowadniac.


Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
Włókniarz

moze za chwile zarzucisz SF ze cytaty przytaczane przez nich sa zmyslane ?

w mediach pojawia sie wiele nie do konca prawdziwych informacji i SF nie jest pod tym wzgledem wyjatkiem,to tak ogolnie rzecz biorac,w autentycznosc przytaczanych wypowiedzi akurat wierze
zmyslane sa natomiast Twoje teorie oparte na domyslach a nie faktach,jak kolejna juz ze nie szanuje klubow z Rawicza,Opola i Pily,a podziwiam je za samo to ze jeszcze istnieja
tez dziekuje za dyskusje bo nic do Ciebie nie dociera i obstawiam ze nigdy nie dotrze

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Ok. Juz wiem dlaczego Czewa ma tak jak ma. Skoro Wy juz sie wyzej stawiacie niz kluby , ktore jezdza w 2 lidze od lat... Masz racje, dyskusja nie ma sensu. Jak dla mnie kluby z Rawicza, Opola czy Pily...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Ok. Juz wiem dlaczego Czewa ma tak jak ma. Skoro Wy juz sie wyzej stawiacie niz kluby , ktore jezdza w 2 lidze od lat... Masz racje, dyskusja nie ma sensu. Jak dla mnie kluby z Rawicza, Opola czy Pily zasluguja na taki sam szacunek jak kazdy inny klub, a to ze od lat borykaja sie z problemami, to tym bardziej powinno im sie kibicowac za wytrwalosc. Aha i jeszcze jedno, piszesz ze opieram sie tylko na SF. Jestes w bledzie, opieram sie na tym , co mowi p.Swiacik, na jego wypowiedziach...moze za chwile zarzucisz SF ze cytaty przytaczane przez nich sa zmyslane ? Pozdrawiam i dziekuje za udzial w dyskusji.
PS :od dzisiaj bede kibicowal klubom z Rawicza , Opola czy Pily zdecydowanie bardziej niz do tej pory, a Wy badzcie sobie sami bogiem i krolem. Podejrzewam ze za pyche zostaniecie w przyszlosci sportowo ukarani.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

jest ok jak ktos ma pojecie i pisze negatywnie o moim klubie,np taki pipa vel eryk,daje mu plusy bo jest z Czestochowy i swoje wie,Twoja wiedza natomiast opiera sie na artykulach z SF i w wiekszosci na...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz

jest ok jak ktos ma pojecie i pisze negatywnie o moim klubie,np taki pipa vel eryk,daje mu plusy bo jest z Czestochowy i swoje wie,Twoja wiedza natomiast opiera sie na artykulach z SF i w wiekszosci na osobistych domyslach
porownujac Czestochowe do Pily,Opola,Rawicza to tak jak ja bym pisal o Twojej rodzinie i porownywal ja do Kowalskich,Nowakow i Kwiatkowskich,inne swiaty
jest ok jesli pytasz czemu CKM dostal licencje,gdzie kloci sie to z punktem w regulaminie na temat stadionu
tylko nic na ten temat nie ma w tym tekscie,takie kity to nie mi,za to jest udowadnianie na sile ze stowarzyszenie wspolpracowalo ze spolka(jakby to bylo jakies przestepstwo) i powazne zarzuty w strone Swiacika,ze ukartowali ten walek juz kilka lat wczesniej
wszystkie odpowiedzi,oprocz sprawy z licencja,masz w komentarzach osob z Czestochowy a nawet z Rzeszowa,Bydgoszczy,Ostrowa czy skad ci ludzie pochodza
jedyna nowa rzecz ktora moge tu dodac to ze zycie uczy takiego czegos,jak sie nie ma o czyms pojecia to lepiej sie nie wypowiadac

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 8 stycznia 2015 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Nie wiem czy mnie teraz atakujesz za ten moj blog, czy jak... bez wzgledu na to...
Kilka razy w tych dyskusjach wypowiadalem sie, ze mnie nie interesuja dlugi w Czestochowie, nie wnikalem i nawet slowem na ten temat nie napisalem. Poprostu postawilem sie na miejscu klubow, ktore musialy zawiesic swoja dzialnosc, poniewaz dlugi (brak licencji) to spowodowaly. Postaw sie na miejscu Poznania, Pily, (nie pamietam dokladnie przypadku Swietochlowic, ale tam tez byl chyba brak licencji za dlugi), wystarczylo tylko miec drugi klub w miescie (Tarnow ma np TTZ Tarnow i szkolke zuzlowa UKS Jaskolki). Mogl Sady zrobic sklad za 10 mln (z Hancockiem, Gollobem, Vaculikiem, Kolodziejem, Madsenem, Czaja i Koza), zaden klub by nie podskoczyl, na koniec sezonu odebrana by zostala licencja. Cierniak, ktory oficjalnie nie ma wspolpracy z klubem, ale wszyscy wiedza ze wspolpraca jest (tak samo w Czewie), postanawia startowac w drugiej lidze, bez zadnych konsekwencji... jak by sie czul klub z Czestochowy, gdyby jezdzil w 2 lidze pare lat, nagle wpadl Tarnow, za dlugi i niby nic dostal licencje ? Kazdy potrafi myslec w kategoriach swojego klubu, ale nikt nie potrafi pomyslec, jak sie czuja inne kluby czy tez kibice tych klubow, ktore walcza o przezycie co roku, "wykopuja skarby z pod ziemi " zeby tylko wszystko splacic.
Ja swego czasu tez przezywalem trudne chwile w Tarnowie, Wardzala chodzil po trybunach podczas meczu i prosil o datki, bo nie bylo na metanol i uzywane opony w odsprzedazy. Doskonale zdaje sobie sprawe jak to jest. Swoje Tarnow odcierpial, chociaz bledy popelniali calkiem inni ludzie niz Ci, co wtedy byli z klubem. Dlaczego teraz w Czewie jest inaczej ? Dlaczego Swiacik nie popatrzy prosto w oczy wlodarzom z Pily, Opola, Lublina, Rawicza??
Nie odbieram tego jako hejt, ja poprostu chce sie dowiedziec, dlaczego Czestochowa jest traktowana po macoszemu, jak kazdy inny klub musial odcierpiec za bledy innych ? przewaznie poprzednikow ?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

odpisze Ci i nie zgalebiam sie w ta dyskusje wiecej bo w tym blogu jest hejt na Wlokniarz i do tego dziecinny,zawsze pisales rozsadnie,bez zbednych pociskow,moze nawet jak sie nalezalo,wywazenie,ale nie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz

mam swietne wspomnienie jak sie bawilismy u Was poza sektorem mimo porazki 6X-2X z ~7 lat temu,takie chwile sa piekne

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

I to było piękne.Szkoda że podobnie jak u nas przez działaczy popsute.Byłem z Polonią jak Emil pierwszy raz był na przeciw.Bawiłem się mimo porażki świetnie.Tyle kibiców i ....Pozdrawiam

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Penhal

I to było piękne.Szkoda że podobnie jak u nas przez działaczy popsute.Byłem z Polonią jak Emil pierwszy raz był na przeciw.Bawiłem się mimo porażki świetnie.Tyle kibiców i ....Pozdrawiam

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

I jeszcze jedno stowarzyszenie jako dobry wujek daje zawodników za darmo,organizuje paliwo,treningi dla spółki i wiele innych spraw[słowem samowystarczalni a martwią się ile kasy da miasto? Coś tu nie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz

I jeszcze jedno stowarzyszenie jako dobry wujek daje zawodników za darmo,organizuje paliwo,treningi dla spółki i wiele innych spraw[słowem samowystarczalni a martwią się ile kasy da miasto? Coś tu nie gra.Pozdrawiam

dokladnie jeszcze jedno,jestes w stanie zrozumiec ze na mecze potrafilo przyjsc w tych czasach 20 tys ludzi?,Torun elektryzowal,w takich sprawach liczy sie cos wiecej niz wybujala duma,zlodzieje zabrali nam ten klimat,ktos chce to odrodzic,pozdro

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

To nie tak że nic nie rozumiem. Trochę w tym sporcie widziałem i nie jedno przeżyłem. Ważne jest to że do końca ślepo nie wierzysz.Stojąc z boku nie jestem krytykantem ale uwierz czasem lepiej widać.Podobnie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz

odpisze Ci i nie zgalebiam sie w ta dyskusje wiecej bo w tym blogu jest hejt na Wlokniarz i do tego dziecinny,zawsze pisales rozsadnie,bez zbednych pociskow,moze nawet jak sie nalezalo,wywazenie,ale nie rozumiesz jak stowarzyszenie darlo koty ze spolka rok w rok,nie rozumiesz sytuacji w Czestochowie ani tym bardziej Grzesiu,swoje opinie wyrabiacie na jakims artykule z SF,ten caly felieton ma sie nijak do tego co sie dzieje u nas,nie bronie Swiacika bo nie dal bym sobie reki uciac ze jest czysty jak lza,nawet paznokcia bym sobie nie dal uciac,ale ta cala dyskusja to smieszne domysly,tego nie rozumiesz bo jestes z Bydgoszczy i to na temat tego postu
a sprawa licencji,chociaz istotna,to takie chwytanie sie brzytwy tego tonacego felietonu,gdzie cala reszta jest bezsensu,sobie tam oceniajcie ale odpowiedzi i zarzuty nie w ten dzial ida,bez zlosliwosci

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

To nie tak że nic nie rozumiem. Trochę w tym sporcie widziałem i nie jedno przeżyłem. Ważne jest to że do końca ślepo nie wierzysz.Stojąc z boku nie jestem krytykantem ale uwierz czasem lepiej widać.Podobnie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

Mam problem z czytaniem. Może kochani użytkownicy pomożecie mi? Mianowicie, jak rozumiecie te słowa:

Wydaje mi sie ze przytoczylem wyjatkowo duzo dowodow na to, ze cala afera w Czestochowie byla calkowicie kontrolowana przez jedna i druga strone. Wszystkie przekrety jakie byly robione, byly robione z rozmyslem


Czy tylko ja rozumiem to stwierdzenie jako zarzut wobec zarówno spółki jak i również stowarzyszenia, że ukartowali to wszystko? Czy może stwierdzenie "druga strona" odnosi się do misia Yogi?
W związku z tym, co napisał Grzesiek Tarnów, muszę szukać na nurtujące mnie pytania odpowiedzi sam.
"Czy autor bloga podtrzymuje wyżej zacytowane przeze mnie jego słowa?"
Niestety nie potrafię sobie sam poradzić, więc może ktoś mi pomoże? Kto umie czytać w myślach autora blogu? Jeżeli jest ktoś taki, to niech powie mi, czy on podtrzymuje te słowa.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Co za koles, nie dosc ze ma problem z matma i logika, to jeszcze czytanie slabo idzie. Napisalem wyraznie, w zwiazku z nie otrzymaniem odpowiedzi na nurtujace mnie (i zapewne wielu kibicow pytania), nie bede dluzej drazyl tematu, gdyz mija sie to z celem. Dalsze przeciaganie tej dyskusji jest tak naprawde droga do nikad. Szkoda mojego czasu. Na nurtujace Cie pytania , poszukaj odpowiedzi sam, tak jak ja to probowalem zrobic.
Posiedz ze dwie godziny na necie, poszukaj wywiadow, ktore beda potwierdzaly Twoja teze i podyskutujemy.Na chwile obecna, temat uwazam za zamkniety, byc moze, kiedys w obliczu nowych faktow, rusze go znowu.
Jeszcze raz dziekuje za udzial w dyskusji i pozdrawiam.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

To jest jeden z pierwszych moich komentarzy w tej dyskusji: Właśnie cały szum nie jest o licencję, lecz również o to, co zarzuciłeś na swoim blogu - domniemane powiązanie między stowarzyszeniem a spółką...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

To jest jeden z pierwszych moich komentarzy w tej dyskusji:

Właśnie cały szum nie jest o licencję, lecz również o to, co zarzuciłeś na swoim blogu - domniemane powiązanie między stowarzyszeniem a spółką i ta spiskowa teoria, że niby pan Świącik specjalnie się zmył, by zachować żużel bez spłaty długów.
Jak dla mnie jest to trochę na wyrost, a stowarzyszenie działa samoistnie od kilkudziesięciu lat i nie rozumiem, czemu mają spłacać po oszustach długi. To ci krętacze powinni zostać pociągnięci do odpowiedzialności, a nie jakaś szkółka żużlowa, która wychowuje nowych adeptów tego sportu.


Cały czas piszesz mi o licencji, ale ja od początku piszę o tym domniemaniu.

Wydaje mi sie ze przytoczylem wyjatkowo duzo dowodow na to, ze cala afera w Czestochowie byla calkowicie kontrolowana przez jedna i druga strone. Wszystkie przekrety jakie byly robione, byly robione z rozmyslem


Czy mógłbyś, proszę, się do tego ustosunkować? Czy to podtrzymujesz i na jakich podstawach? Czy będziemy pisać o mojej logice albo któremu klubowi kibicuję?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 5 stycznia 2015 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

To ty mydlisz oczy, nie ja, pisząc bzdury o licencji. Odwróciłeś kota ogonem, bo najpierw snułeś (wybacz) głupie domysły o teoriach spiskowych jakoby było to dawno ukartowane, a potem gdy przyszedł pan Świącik odpowiedzieć to zaraz złagodziłeś ton. Teraz wymyślasz o tej licencji, choć najpierw pisałeś o tej spiskowej teorii dziejów, czym obraziłeś każdego sympatyka, który pomagał, nie tylko w stowarzyszeniu, bo to, że człowiek pomaga swemu klubowi, nie oznacza, że bierze udział w jakimś mega przekręcie.
Nie pisz mi tu, proszę, o domniemanych długach Tarnowa, bo nie pisałem o tym do ciebie, lecz Sirqaz, a odpowiadasz mi, a nie jemu. Naprawdę jak tak bardzo chcesz z nim pogadać to go odblokuj, a nie mi się żalisz na jego słowa. Nie, nie umiem matmy, jestem humanistą. I co mi zrobisz? Może niby z logiką mam problem, ale czytać umiem i to, co widzę:

Wydaje mi sie ze przytoczylem wyjatkowo duzo dowodow na to, ze cala afera w Czestochowie byla calkowicie kontrolowana przez jedna i druga strone. Wszystkie przekrety jakie byly robione, byly robione z rozmyslem


Tak, stowarzyszenie kontrolowało przekręty. Ty się chyba nazywasz Steven Spielberg? Piszesz jak wielce obrażony jaśnie pan hrabia, więc pytam - o co ci chodzi? I nie skupiam się na licencji, tylko tych twoich poprzednich słowach, które wyróżniłem i albo jak dorosły człowiek się do tego ustosunkujesz, albo dalej będziesz pisał o mnie, np. że mam problemy z logiką. To jest takie prymitywne uciekanie od odpowiedzi. Nie skupić się na zarzutach, ale rzucać inwektywami. Wyciągnąłem dłoń, by pisać z tobą normalnie, a ty jeszcze ostrzej. Nie można w spokoju popisać?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Po pierwsze nie obrazilem sie, bo jeszcze dlugo bys musial na to pracowac. Poprostu dyskusja mija sie z celem, ktorym bylo uzyskanie informacji dlaczego zostal zlamany regulamin przy przyznawaniu licencji,...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Po pierwsze nie obrazilem sie, bo jeszcze dlugo bys musial na to pracowac. Poprostu dyskusja mija sie z celem, ktorym bylo uzyskanie informacji dlaczego zostal zlamany regulamin przy przyznawaniu licencji, oraz udowodnienie, ze pan Swiacik mijal sie z prawda, mowiac, ze stowarzyszenie nigdy nie mialo nic wspolnego ze spolka, bo mialo. Chcialem tez sie dowiedziec, jakie warunki musi spelnic SCKM zeby utrzymac licencje na starty. Nie otrzymalem tych odpowiedzi, natomiast przeczytalem troche wypowiedzi, przewaznie jednych i tych samych osob, jaki to p.Swiacik jest wspanialy, kiedy Tarnow bedzie mial problemy finansowe i jaki ja to jestem niewdzieczny, za to ze chce poznac prawde. Mnie tak naprawde gowno obchodzi czy p.Swiacik jest zbawicielem zuzla w Czewie czy to kolejna proba dorwania sie do stolka. To nie klub z ktorym sympatyzuje. Ale interesuje mnie to ,jak p.Swiacik zdobyl konieczne papiery, bo w razie czego chcialbym sluzyc rada ludziom , ktorzy beda rzekomo " ratowac zuzel w Tarnowie".
Po drugie, wcale sie nie dziwie, ze tak proste argumenty, bardzo LOGICZNE, pisane przezemnie czy przez Penhala do Ciebie nie trafiaja, bo jak sam przyznales, nie rozumiesz MATMY, a to przeciez nic innego jak LOGIKA.Pojdziesz na studia , to sie dowiesz.
Po trzecie, sorry ze pomylilem "Twoj klub" z GKM, musialem w tej kwesti sie pomylic.
Po czwarte: jezeli nie znasz odpowiedzi na dwa moje pytania, to nie probuj mi mydlic oczu dobrem sprawy czy tez brac na litosc , piszac ze urazam czy obrazam ludzi, bo przyznanie licencji dla Czewy jest obraza dla wszystkich kibicow, kazdego klubu, zwlaszcza dla kibicow Poloni, ktora z podobnymi problemami meczyli sie dawniej.
Pozdrawiam

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

O których twych słowach myślisz, pisząc "obracac moje slowa jak kota do gory ogonem". Wyjaśnijmy to, bo nie lubię nieporozumień. Skąd ci ten Grudziądz przyszedł? :) Polonia od zawsze na zawsze. To jedno....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

I jeszcze jedno stowarzyszenie jako dobry wujek daje zawodników za darmo,organizuje paliwo,treningi dla spółki i wiele innych spraw[słowem samowystarczalni a martwią się ile kasy da miasto? Coś tu nie gra.


Zdarzyło mi się wpłacić nieraz tzw. cegiełki na piłkarską Polonię. Bo po prostu kocham ten Klub, a sytuacja w nim jest trudna (nie znam nawet żadnego piłkarza). Są to drobne kwoty, jednakże tak samo to, co zrobiło stowarzyszenie też można uznać za drobne wydatki! Czy w razie przekrętów w KP Polonia Bydgoszcz również jestem w czymś powiązany? Ja jestem sympatykiem Polonii, oni Włókniarza. Ja wspieram swój Klub jak mogę, oni również. Mówisz, że to dziwne. A w zeszłym roku na Polonii nie byłeś? Warto chociażby przytoczyć spotkanie z... Włókniarzem właśnie. Byłem również i na nim! Kiedy Polonia jeździła składem oszczędnościowym, kiedy przyszło oglądać pana Bartka Bietrackiego na pozycji seniora. Kiedy powszechnie było wiadomo, że jest w Klubie syf, a rządzą nim ludzie śmieszni, niepoważni, nieodpowiedzialni (mięsem rzucać nie będę). Płaciłem za mecz i za wiele innych, mówiąc szczerze na tzw. popelinę. Chodziłem i wspierałem Klub w imię jakichś wyższych wartości, choć oglądanie kolejnej porażki było kolejną stratą czasu i pieniędzy. Bo z Klubem trzeba być na dobre i na złe.
I dlatego też ludzie ze stowarzyszenie wchodzili w to bagno, szukali możliwości współpracy, tracili pieniądze, czas. Płacili za jakieś drobne wydatki, bo chcieli jakoś pomóc. Te drobne wydatki mnie nie dziwią. Chcieli coś ratować, coś wskórać. Choć muszę przyznać, że pan Świącik pewne rzeczy w tym kontekście robił źle (obdarzenie zaufaniem Śleszyńskiego), to intencje miał dobre.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

To nie tak że nic nie rozumiem. Trochę w tym sporcie widziałem i nie jedno przeżyłem. Ważne jest to że do końca ślepo nie wierzysz.Stojąc z boku nie jestem krytykantem ale uwierz czasem lepiej widać.Podobnie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

O których twych słowach myślisz, pisząc "obracac moje slowa jak kota do gory ogonem". Wyjaśnijmy to, bo nie lubię nieporozumień. Skąd ci ten Grudziądz przyszedł? :) Polonia od zawsze na zawsze. To jedno. Drugie, dobrze, że E-liga liczy 7 zespołów, ale rozumiem żale pani Półtorak i jej argumenty. Co zrobić? Taka sytuacja.
I tak jak pisałem; "Możesz pytać, czemu dostali licencję(...)", ale na twe słowa

Wydaje mi sie ze przytoczylem wyjatkowo duzo dowodow na to, ze cala afera w Czestochowie byla calkowicie kontrolowana przez jedna i druga strone. Wszystkie przekrety jakie byly robione, byly robione z rozmyslem


mogę tylko powiedzieć, że to jest obraza dla sympatyków częstochowskiego żużla w stowarzyszeniu.
A twoje pisanie o Grudziądzu można usadowić obok pisania przez Sirqaza o Cierniaku. (Nie mówię, że to złe, ale ty to potępiłeś, a twój komentarz jest napisany w podobnym stylu).

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

No to niech bedzie dalej w takim porzadku jak jest. Tak samo jak jest w porzadku Wasz awans do EneaEkstraligi. Swoje "gierki psychologiczne " zachowaj dla siebie, a pisanie tylko po to by pisac i byc...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

Teraz to kompletnie nie wiem, o co ci chodzi. Skąd te nerwy? Obraziłem cię? Coś nie tak? Twego postu nie rozumiem jak matmy.
NIE ROZUMIEM.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

No to niech bedzie dalej w takim porzadku jak jest. Tak samo jak jest w porzadku Wasz awans do EneaEkstraligi. Swoje "gierki psychologiczne " zachowaj dla siebie, a pisanie tylko po to by pisac i byc...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Penhal

- Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Jeżeli działamy w kierunku utrzymania, to prezes Śleszyński ma jakiś plan, żeby Ekstraligę do końca dojechać i starać się na normalnych warunkach poukładać ewentualny start w przyszłym roku. Ja wraz z członkami stowarzyszenia robimy wszystko, by naszej drużynie pomóc. Wiele osób pyta, czy nie lepiej od razu wystartować w II lidze. Nie ukrywam, że jesteśmy na to przygotowani. Jeżeli prezes spółki by stwierdził, że startujemy w niższej klasie, to robimy to. Teraz mamy zespół, któremu musimy pomagać, idziemy w jednym kierunku, ale musimy być przygotowani na plan awaryjny. Robimy wszystko, by w Częstochowie była Ekstraliga. To jest inna wartość dla kibiców, czy sponsorów. Nie życzę sobie tego, by u nas nie było Ekstraligi, ale jesteśmy gotowi na to, by jako stowarzyszenie wystartować w II lidze - powiedział prezes Stowarzyszenia CKM Włókniarz, Michał Świącik.
Z tego Tekstu wynika jednak bardzo dużo. Jeśli Pan Prezes Sleszyński ma plan.....itd.Zbyszku Pan Świącik jako stowarzyszenie chce stworzyć NOWY podmiot z prawami startu w lidze[uciekając też od spłat zawodników]To wybacz w d... mam co zrobi Pan Śleszyński.Pan Świącik chcąc ratować żużel w Częstochowie musi robić po swojemu a nie czekać na co pozwoli mu Prezes.lub co sobie znowu wykombinuje.Ma być Nowy klub więc niech spokojnie sam działa dobierze sobie sztab zaufanych[bez tych skompromitowanych]ludzi ale nie z Panem Śleszyńskim.A z tego tekstu wynika Pan Śleszyński to czy tamto.
To tak jakbym od Ciebie kupił sklep a Ty byś mi mówił gdzie ma stać lada waga i ogólnie jaki mam mieć towar.
Rozmawialiśmy przez telefon,poczekajmy rok dwa co z tego wyniknie i ile ludzi ze spółki będzie teraz w stowarzyszeniu.Pozdrawiam

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

"Jeśli ktoś mówi że od 2007 roku nie mają nic ze spółką wspólnego to z tego tekstu wynika coś innego." Janek, z tego tekstu kompletnie nic takiego nie wynika. Jeżeli ktoś na ładnym zabytkowym kościółku...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fred

"Jeśli ktoś mówi że od 2007 roku nie mają nic ze spółką wspólnego to z tego tekstu wynika coś innego."
Janek, z tego tekstu kompletnie nic takiego nie wynika. Jeżeli ktoś na ładnym zabytkowym kościółku naprawi dziurawy dach, bo ma do niego sentyment i stać go na to, to jeszcze wcale nie musi znaczyć, że jest wierzący!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 4 stycznia 2015 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

No to niech bedzie dalej w takim porzadku jak jest. Tak samo jak jest w porzadku Wasz awans do EneaEkstraligi. Swoje "gierki psychologiczne " zachowaj dla siebie, a pisanie tylko po to by pisac i byc przeciwko dla zasady ,jest obrazem krotkowzrocznosci, co calkowicie jest zrozumiale. Rozumiem Cie doskonale, bo cos takiego jak walka o awans, wywalczenie awansu, dla Ciebie jest pojeciem wirtualnym, calkowicie niedocenianym, bo jak mozna doceniac inne kluby, ktore od lat kilkudziesieciu awanse uzyskuja na torze, a Grudziadz sobie poprostu kupuje. Identycznie jest z licencja dla Czewy, po co sie trzymac regulaminow i ogolnie przyjetych zasad, jak dla "dobra" spoleczenstwa lamie sie wszelkie zasady oraz ducha sportu. Mozesz sobie obracac moje slowa jak kota do gory ogonem, z poczatku mialem wrazenie, ze mam z kims doroslym do czynienia, ale sie mylilem. Dziekuje za udzial w dyskusji...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Dalej jest w porządku. To o czym piszesz, to drugi wariant. Albo starać się coś uratować, albo olać sprawę. Po fakcie widać, że lepiej było olać sprawę, ale nie jest mądry ten, który robi minki w stylu...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

Dalej jest w porządku. To o czym piszesz, to drugi wariant. Albo starać się coś uratować, albo olać sprawę. Po fakcie widać, że lepiej było olać sprawę, ale nie jest mądry ten, który robi minki w stylu "a nie mówiłem", a sam nie kiwnie palcem. Nie widzę żadnego powiązania między spółką a stowarzyszeniem! A słowa w stylu "Włókniarz jest tylko jeden" mnie nie dziwią. Dziwi cię to, że ludzie pracujący w stowarzyszeniu częstochowskim również są kibicami i kibicują drużynie częstochowskiej? To źle, że próbowali coś ratować, odwrócić koleje losu, wskórać coś, by ci krętacze nie zniszczyli Włókniarza? Komu mieli kibicować i kogo wspierać? Falubaz? Tak, Włókniarz jest jeden, bo kibice Włókniarza są jedni i ci sami! A w stowarzyszeniu nie pracują biznesmeni nastawieni tylko na zysk, lecz sympatycy częstochowskiego speedwaya. Stąd swoich wychowanków, w większości rodzonych częstochowian, woleli odsyłać tam, gdzie ich miejsce. Stąd chcieli nawet wspomóc finansowo, płacąc za mniej ważne rzeczy. Stwierdzenia jakoby pan Świącik zaplanował odejście z Włókniarza, bo uzgodnił niby z tymi cwaniaczkami brak spłaty długów i start od II ligi można włożyć między bajki. (Po co miałby wtedy dalej działać w stowarzyszeniu, mógłby zawinąć manatki jak inni). Jest to zdecydowane nadużycie. Każdy widział ten syf i każdy się spodziewał, że Włókniarz może spaść do II ligi. Ja też to podejrzewałem, ale nie oznacza to, że również maczałem palce w jakiejś spiskowej teorii dziejów. I nie można mieć za złe, że ludzie w stowarzyszeniu chcieli jeszcze coś zrobić, że im zależało na spłacie długów i utrzymaniu Ekstraligi dla Włókniarza. Możesz pytać, czemu dostali licencję, ale snucie opowiadań, że to jest jakiś ogromny plan to obraza dla sympatyków Włókniarza pracujących w stowarzyszeniu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Jak dla mnie brak powiazania lub slowne oddzielenie sie od spolki wygladalo by tak: " Nie interesuja nas poczynania spolki CKM. Nie interesuje nas, czy spolka bedzie wnioskowala o licencje , czy nie.Bez...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Penhal

To nie tak że nic nie rozumiem.
Trochę w tym sporcie widziałem i nie jedno przeżyłem.
Ważne jest to że do końca ślepo nie wierzysz.Stojąc z boku nie jestem krytykantem ale uwierz czasem lepiej widać.Podobnie było kiedy Emil do Was odchodził[pisałem kolos na glinianych nogach i co myliłem się?]
Jak pisałem chciałbym by było u Was Ok jednak z wypowiedzi tego Pana można mieć obawy.
Grześ napisał blog i chce tylko by w dyskusji mu wyjaśniono dlaczego jest taki punkt w regulaminie który wszyscy obchodzą jak chcą nawet moja Polonia[2003]
Wszyscy wiemy że on jest zły wszyscy też wiemy że każde zamknięcie,zgaszenie światła to na kilka lat lub całkowite zniknięcie z mapy klubu[a tego nie chcemy]
Co mówi ten punkt doskonale wszyscy wiemy,powstał on dlatego by kluby które chcą ociec od długów a powstawały NOWE miały tą karencje toru.Jak to wygląda w praktyce? Wszyscy wiemy.
Z daleka wiesz jak to widać? Że u Was dalej Ci sami przy korytku tylko stołki zmienią.
I jeszcze jedno stowarzyszenie jako dobry wujek daje zawodników za darmo,organizuje paliwo,treningi dla spółki i wiele innych spraw[słowem samowystarczalni a martwią się ile kasy da miasto? Coś tu nie gra.Pozdrawiam

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

gdyby zarzuty dotyczyly spolki-zlodzieji to nikt by nie mial nic przeciwko,ale tekst,gdzie w kilku postach juz udowodnilem ze jest pelen domyslow i lekko mowiac smieszny,uderza nie tam gdzie trzeba,wiec...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Jak dla mnie brak powiazania lub slowne oddzielenie sie od spolki wygladalo by tak: " Nie interesuja nas poczynania spolki CKM. Nie interesuje nas, czy spolka bedzie wnioskowala o licencje , czy nie.Bez wzgledu na zachowanie wlodarzy spolki , Stowarzyszenie sklada wniosek o licencje na starty w 2 lidze. A to, kto ta licencje dostanie to juz nie moja decyzja."
Widzisz roznice w tej zmyslonej wypowiedzi ktora wyzej napisalem ? Czy dalej dla Ciebie wypowiedz prezesa Swiacika jest w porzadku...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Dokładnie tak samo to rozumiem i nie widzę powiązania, lecz chęć współpracy, by móc uratować (wtedy) coś, co jeszcze niby można było uratować.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Masz racje "Bruce" :) i tak spodziewalem sie wiekszego kotla, ale widzac po "lajkach" jest spora grupa kibicow z Czestochowy, ktora sie zgadza z trescia bloga. I dla nich szczegolny szacunek, za to ze potrafia obiektywnie spojrzec na sprawe. Trolami sie nie przejmuje, bo poziom ich wypowiedzi swiadczy tylko o ich indolencji kibicowskiej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Bo gdyby to dotyczyło innego klubu sprawa była by dla wszystkich czytelna o czym piszesz w tym blogu,a tak jest zgodna z ich prawem.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Łukaszek z Falubazu

Jeden z mądrzejszych artykułów jakie czytałem na tym portalu. Krótko zwięźle i z dowodami. Też uważam że sytuacja we Włókniarzu to przekręt sankcjonowany przez organ państwowy jakim jest GKSŻ-et.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Stefan Balon

Grzesiu zajmij się radosną twórczością prezesa Sadego na własnym podwórku a od Włókniarza odp...l się. Po tym sezonie walniecie z jeszcze większym hukiem jak Włókniarz.

A co do tekstu to mylisz się w podawaniu faktów ogólnpdostępnych więc ocenić go można wg szkolnej skali na pałę jedynie :P

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 4 stycznia 2015 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

Dokładnie tak samo to rozumiem i nie widzę powiązania, lecz chęć współpracy, by móc uratować (wtedy) coś, co jeszcze niby można było uratować.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

dalej nic nie rozumiesz,w 2007 spolka przejela wszystkie udzialy Wlokniarza,stowarzyszenie zostalo tylko stowarzyszeniem,nie mieli zadnego prawa glosu w sprawach dotyczacych klubu,jako jedyne stowarzyszenie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
moczempooczach

Odnośnie sprzeczności w wypowiedziach pana Świącika, to też je zauważam. I to nie tylko pokazanych w Twoim blogu.
Miejmy nadzieję, że on sam też je widzi.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Po czesci masz racje, stricte nie mam pretensji do Pana Swiacika o to ze dostali licencje, bo takie bylo jego prawo, o nia sie starac. Po czesci jednak troche pretensji mam, gdyz w jego wypowiedziach...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz

gdyby zarzuty dotyczyly spolki-zlodzieji to nikt by nie mial nic przeciwko,ale tekst,gdzie w kilku postach juz udowodnilem ze jest pelen domyslow i lekko mowiac smieszny,uderza nie tam gdzie trzeba,wiec lepiej nie piszcie nic bo sie obaj osmieszacie,nie znajac kompletnie sytuacji w czewie
dodam ze wcale nie ufam slepo Swiacikowi,nie wierze w te super plany na temat drugiej ligi i bedzie dobrze jak w ogole wystartuja,dojada do konca i beda w stanie jechac w 2016

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Bo gdyby to dotyczyło innego klubu sprawa była by dla wszystkich czytelna o czym piszesz w tym blogu,a tak jest zgodna z ich prawem.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz

dalej nic nie rozumiesz,w 2007 spolka przejela wszystkie udzialy Wlokniarza,stowarzyszenie zostalo tylko stowarzyszeniem,nie mieli zadnego prawa glosu w sprawach dotyczacych klubu,jako jedyne stowarzyszenie w PL 0% udzialow,poszli w swoim kierunku czyli szkolka,bankiety i druzyna amatorska,od tamtego roku klocili sie o wszystko miedzy soba,co jakis czas wspierali i na nowo klocili,tak wygladaly relacje spolki i stowarzyszenia,czasem w mediach pojawiala sie informacja dla uspokojenia kibicow ze jest ok i wychodzil kolejny babol,tekst ktorego znaczenia obaj nie rozumiecie jest o tym ze stowarzyszenie chce pomoc spolce bo dla kibicow w Czestochowie najwazniejsza jest druzyna ekstraligowa,ale w razie czego sa w stanie wystawic swoj sklad na druga lige

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Przepiszę Ci co napisał Grześ a są to słowa Świąciaka nie moje. "- Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Jeżeli działamy w kierunku utrzymania, to prezes Śleszyński ma jakiś plan, żeby Ekstraligę do końca...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Penhal

Bo gdyby to dotyczyło innego klubu sprawa była by dla wszystkich czytelna o czym piszesz w tym blogu,a tak jest zgodna z ich prawem.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Nie mam juz zadnej teorii, nikt nie byl w stanie odpowiedziec, dlaczego zostal zlamany regulamin, nikt nie byl stanie odpowiedziec na jakich warunkach przyznano licencje Stowarzyszeniu, choc dyskusja...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Penhal

Przepiszę Ci co napisał Grześ a są to słowa Świąciaka nie moje.
"- Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Jeżeli działamy w kierunku utrzymania, to prezes Śleszyński ma jakiś plan, żeby Ekstraligę do końca dojechać i starać się na normalnych warunkach poukładać ewentualny start w przyszłym roku. Ja wraz z członkami stowarzyszenia robimy wszystko, by naszej drużynie pomóc. Wiele osób pyta, czy nie lepiej od razu wystartować w II lidze. Nie ukrywam, że jesteśmy na to przygotowani. Jeżeli prezes spółki by stwierdził, że startujemy w niższej klasie, to robimy to. Teraz mamy zespół, któremu musimy pomagać, idziemy w jednym kierunku, ale musimy być przygotowani na plan awaryjny. Robimy wszystko, by w Częstochowie była Ekstraliga. To jest inna wartość dla kibiców, czy sponsorów. Nie życzę sobie tego, by u nas nie było Ekstraligi, ale jesteśmy gotowi na to, by jako stowarzyszenie wystartować w II lidze - powiedział prezes Stowarzyszenia CKM Włókniarz, Michał Świącik."
Więc o jakim odcięciu mówimy?O kasie z Giełdy?
Jeśli ktoś mówi że od 2007 roku nie mają nic ze spółką wspólnego to z tego tekstu wynika coś innego.
Jeszcze lepszym tematem jest że stowarzyszenie działa od 46 roku [fakt]
Ale kiedy klub musiał przejść w spółkę[bo taki był wymóg] i to był ten sam stwór.Stowarzyszenie nie było po prostu wyrejestrowane.
Sprawa następna ja Wam życzę jak najlepiej i będę trzymał kciuki,ale nos mi mówi że ten Pan to nie ta bajka.Pozdrawiam i Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

witam,czytales post na ktory odpisales? chyba nie:) wiec skroce,mowimy o formalnym odcieciu spolki od stowarzyszenia od roku 2007 do jutra i o wspolpracy na zasadzie pomocy kiedy spolka juz dogorywala

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

Przytoczyłeś pewien cytat i nie widzę w nim powiązania. Czy gdybym zaangażował się w uratowanie częstochowskiego żużla i pomagałbym im, to również jestem powiązany ze spółką? Sądzę, że nie. Współpraca to nie powiązanie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Domniemanie ? przeciez w wywiadach ktore udzielal prezes Swiacik, wyraznie mozna przeczytac, ze wspolpraca byla, skonczyla sie jak Sleszynski stwierdzil, ze gieldy nie odda. Tu masz urywek, jak Ci sie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Nie mam juz zadnej teorii, nikt nie byl w stanie odpowiedziec, dlaczego zostal zlamany regulamin, nikt nie byl stanie odpowiedziec na jakich warunkach przyznano licencje Stowarzyszeniu, choc dyskusja byla toczona z osoba chyba najbardziej kompetentna , czyli prezesem Swiacikiem. A jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o .... Jak dla mnie temat zamkniety. Poszukam sobie innego kontrowersyjnego tematu, byc moze nawet o Tarnowie, zobaczymy. pozdrawiam i dzieki za udzial w dyskusji.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

domniemanie to lekko mowiac bo zarzuciles z duza pewnoscia siebie ze Sleszynski ze Swiacikiem zaplanowali juz w 2011 to co sie stalo w poprzednim sezonie z Wlokniarzem kolejne domniemanie ze wspolpraca...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz

domniemanie to lekko mowiac bo zarzuciles z duza pewnoscia siebie ze Sleszynski ze Swiacikiem zaplanowali juz w 2011 to co sie stalo w poprzednim sezonie z Wlokniarzem
kolejne domniemanie ze wspolpraca sie skonczyla jak Sleszynski powiedzial ze gieldy nie odda,skonczyla sie jak juz nie bylo z kim wspolpracowac
a jaka ciekawa teorie masz do cytowanego przez siebie tekstu?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Domniemanie ? przeciez w wywiadach ktore udzielal prezes Swiacik, wyraznie mozna przeczytac, ze wspolpraca byla, skonczyla sie jak Sleszynski stwierdzil, ze gieldy nie odda. Tu masz urywek, jak Ci sie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Domniemanie ? przeciez w wywiadach ktore udzielal prezes Swiacik, wyraznie mozna przeczytac, ze wspolpraca byla, skonczyla sie jak Sleszynski stwierdzil, ze gieldy nie odda.
Tu masz urywek, jak Ci sie nie chce calego czytac :
"- Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Jeżeli działamy w kierunku utrzymania, to prezes Śleszyński ma jakiś plan, żeby Ekstraligę do końca dojechać i starać się na normalnych warunkach poukładać ewentualny start w przyszłym roku. Ja wraz z członkami stowarzyszenia robimy wszystko, by naszej drużynie pomóc. Wiele osób pyta, czy nie lepiej od razu wystartować w II lidze. Nie ukrywam, że jesteśmy na to przygotowani. Jeżeli prezes spółki by stwierdził, że startujemy w niższej klasie, to robimy to. Teraz mamy zespół, któremu musimy pomagać, idziemy w jednym kierunku, ale musimy być przygotowani na plan awaryjny. Robimy wszystko, by w Częstochowie była Ekstraliga. To jest inna wartość dla kibiców, czy sponsorów. Nie życzę sobie tego, by u nas nie było Ekstraligi, ale jesteśmy gotowi na to, by jako stowarzyszenie wystartować w II lidze - powiedział prezes Stowarzyszenia CKM Włókniarz, Michał Świącik."

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Właśnie cały szum nie jest o licencję, lecz również o to, co zarzuciłeś na swoim blogu - domniemane powiązanie między stowarzyszeniem a spółką i ta spiskowa teoria, że niby pan Świącik specjalnie się...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

Właśnie cały szum nie jest o licencję, lecz również o to, co zarzuciłeś na swoim blogu - domniemane powiązanie między stowarzyszeniem a spółką i ta spiskowa teoria, że niby pan Świącik specjalnie się zmył, by zachować żużel bez spłaty długów.
Jak dla mnie jest to trochę na wyrost, a stowarzyszenie działa samoistnie od kilkudziesięciu lat i nie rozumiem, czemu mają spłacać po oszustach długi. To ci krętacze powinni zostać pociągnięci do odpowiedzialności, a nie jakaś szkółka żużlowa, która wychowuje nowych adeptów tego sportu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Chcialem Ci tylko zwrocic uwage, ze caly szum jest tylko o jedno, o licencje, ktora zostala przyznana wbrew rgulaminowi i bez jasno okreslonych warunkow.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fifijabol

Przekręty stają się powoli czymś normalnym, a wszystko przez to, ze środowisko na to pozwala. A jakakolwiek krytyka jest odbierana przez centrale tak, jak świnia grzmot, czyli usłyszy ale nic sobie z tego nie robi.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Problem jest w tym, ze coraz wieksza ilosc "przekretow" w polskim zuzlu poprostu staje sie meczaca. Milczac na kazdy "niewyjasniony" aspekt lub zdarzenie, przyczyniamy sie do rozrostu problemu lub coraz...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Po czesci masz racje, stricte nie mam pretensji do Pana Swiacika o to ze dostali licencje, bo takie bylo jego prawo, o nia sie starac. Po czesci jednak troche pretensji mam, gdyz w jego wypowiedziach jest sporo sprzecznosci i tak naprawde nie wiadomo, gdzie szukac przyczyny takiej a nie innej sytuacji.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Ja odnoszę wrażenie, że Grzesiek Tarnów nie ma pretensji do pana Świącika, tylko podaje przykład, jak po raz kolejny PZM-ot dowolnie interpretuje sobie regulamin. Tak samo było z punktami minusowymi dla...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Problem jest w tym, ze coraz wieksza ilosc "przekretow" w polskim zuzlu poprostu staje sie meczaca. Milczac na kazdy "niewyjasniony" aspekt lub zdarzenie, przyczyniamy sie do rozrostu problemu lub coraz wieksza ich liczbe.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Ale to powinno wyjść od władz PZMot. Stało się tak, że otrzymali licencje. Poza tym to nie pierwszy przypadek nie trzymania się regulaminu, o czym doskonale powinieneś wiedzieć. "Kary dla Torunia" i mecz...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fifijabol

Ogólnie licencje dla Włókniarza i Wybrzeża, przyznane przed sezonem, było to nic innego, jak ratowanie się przed krami od sponsora ligi i TV. Wyrzucając Toruń do 2 ligi, jeszcze większych problemów by sobie narobili. Najgorsze jest to, ze to wszystko zabija sport, a stało się cyrkiem, poprzez błedy i przymykanie oczu we wcześniejszych latach...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Ja odnoszę wrażenie, że Grzesiek Tarnów nie ma pretensji do pana Świącika, tylko podaje przykład, jak po raz kolejny PZM-ot dowolnie interpretuje sobie regulamin. Tak samo było z punktami minusowymi dla...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
moczempooczach

Ja odnoszę wrażenie, że Grzesiek Tarnów nie ma pretensji do pana Świącika, tylko podaje przykład, jak po raz kolejny PZM-ot dowolnie interpretuje sobie regulamin.
Tak samo było z punktami minusowymi dla Unibaksu. Regulamin tego nie dopuszczał, a jednak przyznano. Następnie szybciutko zmieniono treść regulaminu i już teraz dopuszcza.
Ba, ten "stary" regulamin, pozwalał na zdegradowanie klubu do II ligi, czego oczywiście nie zrobiono, bo woleli "nagiąć" regulamin i dowalić karę finansową.
Może teraz właśnie SCKM powinien napisać list otwarty do PZM o dofinansowanie startów częstochowskiej młodzieży za pieniądze Karkosika? Ciekaw jestem odpowiedzi jaką by dostał, czy z tych kar pozostała chociaż złotówka, czy może dzięki nim, pan Witkowski będzie mógł opłacić warszawskie GP?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Zasadniczo z pretensjami o to, powinieneś pójść do komisji licencyjnej, że złamali regulamin, a nie mieć pretensje do Świącika i Stowarzyszenia, ze chca wystartować i dostali licencje...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fifijabol

Ale to powinno wyjść od władz PZMot. Stało się tak, że otrzymali licencje. Poza tym to nie pierwszy przypadek nie trzymania się regulaminu, o czym doskonale powinieneś wiedzieć. "Kary dla Torunia" i mecz "Tarnów-Rzeszów z 2013" tam też jasno regulamin mówi, co i jak powinno być w takim przypadku ogłoszone...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Zasadniczo to w sumie masz racje, ale komisja licencyjna za pikne oczy licencji nie dala, a post jest po to napisany , by sie dowiedziec za co (na jakich warunkach) klub dostal licencje.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Zasadniczo to w sumie masz racje, ale komisja licencyjna za pikne oczy licencji nie dala, a post jest po to napisany , by sie dowiedziec za co (na jakich warunkach) klub dostal licencje.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Zasadniczo z pretensjami o to, powinieneś pójść do komisji licencyjnej, że złamali regulamin, a nie mieć pretensje do Świącika i Stowarzyszenia, ze chca wystartować i dostali licencje...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fifijabol

Zasadniczo z pretensjami o to, powinieneś pójść do komisji licencyjnej, że złamali regulamin, a nie mieć pretensje do Świącika i Stowarzyszenia, ze chca wystartować i dostali licencje...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [46 komentarzy tej dyskusji]

Dokladnie chodzi o ten punkt regulaminu : "3. Dotyczy wszystkich Klubów: 1) Klub nie może otrzymać Licencji w wypadku, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków: a) Klub zgłasza we wniosku o nadanie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.