Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • MartinZG napisał/a komentarz do F1: tak jeździ bolid Williamsa. Zobacz, jak Kubica cudem uniknął zderzenia ze ścianą

    Ja dla mnie to wątek hamulców jest wymyślony na poczekaniu. Od początku sezony bolidy Williamsa nie mają przyczepności. Robert zrobił dohamowanie jak zawsze i stracił przyczepność, dokładnie na lewym tylnym kole, stąd od razu korekta kierownicą. Koła w zakręcie mają różne prędkości te na zewnątrz mają większą niż wewnątrz. Siła odśrodkowa powoduję, że koła na zewnątrz są bardziej przyciśnięte do drogi - normalnie w samochodzie nadwozie się ugina (efekt jest korygowany przez ustawienie nachylenia kół), przez to koła wewnętrzne mocniej zwalniają ( mniejsza przyczepność i mniejsza prędkość ).


    Przeciążenia są w okolicach 5g

    Polecam wygooglowac RaceDepartment Setup Guide

  • MartinZG napisał/a komentarz do F1: tak jeździ bolid Williamsa. Zobacz, jak Kubica cudem uniknął zderzenia ze ścianą

    Ja tego nie kupuję. Na onbordzie nie widać tyłu, ale jak na moje to stracił z tyłu przyczepność. Prędkość dużo spadła, więc aerodynamika przestała działać i zmniejszył się docisk. Zwłaszcza z tyłu, ponieważ przy hamowaniu "balans" przesuwa się do przodu. Nawet w zwykłym samochodzie widać, że przy hamowaniu przód osiada, a tył się unosi.
    Możliwe, że przyblokowało się tylne koło i Robert zrobił korektę, żeby nie obróciło samochodu. Nie brał udziału w okrążeniu formującym, więc miał zimne opony i to zwiększyło ogólne problemy z przyczepnością bolidu.

  • MartinZG napisał/a komentarz do Sędzia Piotr Lis zawieszony!

    Mało tego Hancock powinien być na godzinę przed zawodami, gdy jest sprawdzanie motocykli i zgłaszanie zawodników, więc niech on już lepiej się nie wypowiada.

  • MartinZG napisał/a komentarz do Sędzia Piotr Lis zawieszony!

    Walkower słusznie się należał.

    1. Zawody mogą być rozgrywane tylko wówczas, gdy o godzinie rozpoczęcia
    zawodów, podanej w zawiadomieniu o zawodach, w każdej z drużyn jest
    obecnych i uprawnionych do startu co najmniej 6 zawodników lub co najmniej
    5, gdy w składzie jest zawodnik zastępowany (art. 711), drużyna dysponuje
    sprzętem w postaci motocykli i wyposażenia osobistego zawodnika
    w ilości niezbędnej do przeprowadzenia całych zawodów oraz spełnia wymogi
    określone w art. 709 ust. 1-3.
    2. Jeśli o godzinie rozpoczęcia zawodów, podanej w zawiadomieniu o zawodach,
    drużyna nie spełnia warunków jak w ust. 1 i kierownictwo tej drużyny
    nie udowodni, że przyczyną były udokumentowane klęska żywiołowa
    lub wypadek komunikacyjny, sędzia zawodów orzeka walkower na korzyść
    drużyny przeciwnej.

    Azoty Tauron Tarnów
    1. Greg Hancock - brak obecności w godzinie rozpoczęcia zawodów.
    2. Dawid Lampart
    3. Martin Vaculik - z/z
    4. Leon Madsen
    5. Janusz Kołodziej
    6. Maciej Janowski

    To daje w sumie 4 zawodników co równa się walkower. Proste.

  • MartinZG napisał/a komentarz do Jason Crump rezygnuje z cyklu Grand Prix

    To Crump jakiego ja pamiętam i jego bitwy z Pedersenem na łokcie i buty. Teraz to łagodny baranek się zrobił.

  • MartinZG lubi Słów kilka o promocji polskiego żużla

  • MartinZG napisał/a komentarz do Szczerze gratuluję drużynie gorzowskiej - komentarze po meczu Stal - Falubaz

    W sumie to miło, że Stal boi się rozmontowanego Falubazu i pomaga sobie dziurawym torem, przysypanym luźną nawierzchnia. Dziur nie widać, więc tor jest regulaminowy. Moim zdaniem na dzień dzisiejszy Stal jest silniejsza od Falubazu, ale mogła to udowodnić w lepszym stylu. W Falubazie moim zdaniem zaczyna się źle dziać, zaczyna się kolesiostwo, cwaniactwo, a za mało żużla w tym wszystkim. Jak będzie brąz to i tak będzie wielki sukces. Co do finału to wolę mieć IMP w Gorzowie niż na drugim krańcu Polski, więc powodzenia.

  • MartinZG napisał/a komentarz do Szczerze gratuluję drużynie gorzowskiej - komentarze po meczu Stal - Falubaz

    Polecam taką mądrą książkę. SŁOWNIK.

  • MartinZG lubi Komentarz

    Widzę że pracujesz :) Asiu,mi już nie chodzi o to konkretne spotkanie.To że w Bartka wpakował się Rusek to oczywiście wiem co nie zmienia faktu że jakoś podskórnie czułem jego nieuchronność kontuzji.Co do wypowiedzi zawodników i trenerów to wiesz że zwykle są w tej materii bardzo powściągliwi.Zdecydowana większość kibiców nie musi posiłkować się takimi wypowiedziami.Są często fałszywe.Jeżeli na torze są miejsca gdzie motocykl odmawia współpracy nie dając się wyłamać to znaczy że stanowi to bezpośrednie zagrożenie dla zawodników.Waszych także bo kiedyś w końcu zostaną staranowani.Podobnie jak na drodze,nie zawsze ulegamy wypadkom z własnej winy lecz z powodu innego użytkownika drogi.Jeżeli nie dojdziecie do tych wniosków to jest to prosta droga do tragedii na waszym torze.Zobacz jak wypadło widowisko.Start i jedna ścieżka.Gdzie Tomek i jego akcje pod dechami,gdzie mijanki i ponownie uraz naszego zawodnika na waszym torze.Tam nie jechali kolarze,to w większości bardzo doświadczeni zawodnicy.Chyba nie zakładaszKopanie leżącego,taki bym nadał tytuł tego wątpliwego widowiska.Wynik,wynik,wynik.Falubaz też robił kopę po ośki za Żyty co nie znaczy że nam to darowano.Do dziś mamy łatkę preparatorów mimo że od dwóch lat tor u nas jak niemowlaka dupa.Pozdrawiam.

  • MartinZG napisał/a komentarz do Ten remis ujmy nie przynosi - wypowiedzi po Derbach Ziemi Lubuskiej

    Jeszcze pozwolę sobie skomentować przygotowanie toru. W pierwszych biegach nawierzchnia toru była luźna. Po polaniu już tej luźnej nawierzchni nie było, więc podejrzewam, że ten tor miał być inny.

  • MartinZG napisał/a komentarz do Ten remis ujmy nie przynosi - wypowiedzi po Derbach Ziemi Lubuskiej

    Jeżeli chodzi o Holtę to ma on jakieś problemy i brakuje trenera, który pomoże mu sobie z tym poradzić. Z tego co ja zaobserwowałem to próbował walczyć, ostrzej atakować, ale przynosiło to efekt odwrotny od zamierzonego i w tym momencie powinien mu trener powiedzieć musisz pojechać tak i tak, tą ścieżką, ale co Dobrucki może mu pomóc? Rady to może on sobie dawać Strzelcowi. Moim zdaniem to nie przypadek, że zawodnicy Stali jeżdżą, lepiej w tym sezonie niż poprzednim. Duże zmiany na zapleczu, zmiana prezesa, zmiana trenera. Jeżeli chodzi o wypowiedź Dobruckiego to on dobrze wie, że ten remis to trochę fuks, bo Stal wyglądała lepiej na torze. Gdyby nie defekty na starcie - wygraliby.

  • MartinZG lubi Komentarz

    Witam. Długa była twoja wypowiedź w moja stronę więc pozwól, że odpowiem w punktach. A więc: 1)Nie bardzo "żyję" tym co Davidsson zrobił a czego nie zrobił rok temu. Jakiś dobry występ z poprzedniego sezonu nie może dawać mu automatycznie jakiegoś "immunitetu" na obecny sezon, w którym zawiódł na kompletnie całej linii. 2)Holta nie jeździ u nas wcale lepiej niż przed rokiem w Toruniu. Wręcz przeciwnie, jest nawet trochę gorszy. 3)To prawda, że brakuje nam trzeciego lidera. Tutaj kłania się żałowanie wydania "grubszej kasy" na Grigorija Łagutę. 4)Miśkowiak nigdy by się nie zgodził na rolę "zawodnika oczekującego". Także nie było opcji aby przyszedł on zamiast jabola, który notabene godzi się świadomie na taką rolę. 5)Tarnów wcale nie jest taki słaby. czy myślisz, że dzisiaj w Lesznie pojechali na maksimum możliwości? Ps: To była tylko odpowiedź na twój wpis. Nie była to żadna próba ostrej negacji twoich spostrzeżeń z mojej strony.

  • MartinZG lubi Komentarz

    Ten Dobrucki to mówił poważnie? Remis, na swoim torze z odwiecznym wrogiem, ujmy nam nie przynosi? Po remisie w Częstochowie (który zafundował nam właśnie tenże "taktyk" Dobrucki) dzisiejszy mecz to bardziej sukces? Jeszcze dwa dni i ten człowiek powie, że "jest świetnie, gdyż prawie wygraliśmy!". Dawno już miałem dość tego, pożal się Boże, "trenera". Po tej żenującej wypowiedzi tylko się w tym upewniłem. Ps: Stal Gorzów potwierdziła dzisiaj, że jest mocna ekipą. Na pewno mocniejszą od Zielonej Góry. W play-off polegniemy z kretesem zarówno ze Stalą czy to z Unią Tarnów. Piotr Paluch poprowadził mecz dobrze taktycznie. Teraz trzeba "wymęczyć" zwycięstwo nad Unibaxem, aby "zaklepać" sobie play-offy i nie skończyć przedwcześnie sezonu. Jeszcze jedno. Gratulacje dla klubu gorzowskiego za zmontowanie prawdziwej, mocnej, równej ekipy. Tam nie ma takich Jankowskich, Holt czy innych Davidssonów...

  • MartinZG został fanem Piotr Żyto

  • MartinZG napisał/a komentarz do Zbigniew Suchecki: Też nie będę się składał w wiraż, tylko jechał prosto

    Kto to jest ten Baliński to jakiś kolarz?

  • MartinZG lubi Komentarz

    To idioto te punty są w przeliczeniu na średnią, a średnia taka jest i będzie. Ja tu nie mówię, że Suchecki jest zaraz mistrzem świata i ma jakiś talent i potencjał, stwierdzam po prostu, że nikt nie chce być traktowany tak przez tego chama Balińskiego, tym bardziej jak ktoś się stara tak jak on (Suchecki). Jak by ktoś potraktował tych twoich juniorków z Leszna to byś ryja pluł od razu. I nie przypierdzielaj się ni z tego ni z owego do Cyfera, bo nie każdy ma taki talent jak wasz cały Adamczewski od siedmiu boleści.

  • MartinZG napisał/a komentarz do Zobacz kontrowersyjne wykluczenie Andersena (wideo)

    Art. 69.
    1. Sędzia zawodów natychmiast wykluczy z biegu lub biegów zawodnika, który
    swoją niesportową albo niebezpieczną jazdą powoduje zagrożenie dla innego
    zawodnika. Jeżeli taka jazda spowoduje upadek innego zawodnika lub utratę
    zajmowanej przez niego pozycji w biegu, sędzia zarządzi powtórzenie
    biegu.


  • MartinZG napisał/a komentarz do Robert Noga - Moje Boje: Bledną białe kołnierzyki

    Art. 13. 1. Przed zawodami, na których jest komisarz techniczny, przeprowadza się kontrolę techniczną, której procedura jest następująca:
    1) kontrola techniczna zaczyna się 3 godziny przed zawodami, a kończy się 1 godzinę przed zawodami,
    2) podczas kontroli, na terenie, gdzie się odbywa, może przebywać zawodnik, którego kontrola dotyczy oraz do dwóch mechaników przez niego upoważnionych i kierownik drużyny w zawodach drużynowych,
    3) zawodnik lub jego mechanik przedstawia do kontroli czysty motocykl z pus-tym zbiornikiem paliwa oraz kask,
    4) motocykl jest ważony i wynik zapisywany w karcie kontroli technicznej,
    5) obowiązkowej kontroli poddawane są gaźnik i tłumik,
    6) skontrolowane gaźniki i tłumiki motocykli znakowane są nalepką lub farbą,
    7) kontroli mogą być poddane również inne części motocykla.

  • MartinZG napisał/a komentarz do Robert Noga - Moje Boje: Bledną białe kołnierzyki

    To nie jest tak, że zabawa zaczyna się o godzinie rozpoczęcia meczu. Zawodnicy muszą być wcześniej niż o godzinie rozpoczęcia meczu. Trzeba sprawdzić licencję, książeczki zdrowia, zgłoszone motocykle muszą być w parku maszyn. Jest artykuł, który mówi że komisarz techniczny dokonuje kontroli motocykli od 3 godzin przed startem, a kończ kontrolę godzinę przed rozpoczęciem. Więc ja sobie nie wyobrażam, że zawodnik spóźnia się bo była mgła albo korki.

  • MartinZG napisał/a komentarz do Komarnicki nawołuje do ogólnopolskiej dyskusji o zarobkach żużlowców!

    Puki co jeszcze w tym kraju jest gospodarka wolno rynkowa. I Cenny i wynagrodzenia tworzy sytuacja na rynku. Zamiast wprowadzać więcej zawodników na rynek transferowy, większa konkurencja i automatycznie mniejsza cena, to ograniczono ilość zawodników wprowadzając limit zawodników z GP i w rezultacie 8 klubów licytuje się o jednego zawodnika i stąd takie problemy. Jestem przeciwny zmową co do wynagrodzenia. A tak po za tym to zawodnicy najsilniejszej ligi żużlowej na świecie zasługują na odpowiednie wynagrodzenie. Dochodzi jeszcze kwestia o której się nie mówi, zawodnik musi sam wyposażyć swój warsztat, a koszty tego wcale nie maleją. Więc niech panowie prezesi nie biadolą, bo kontraktując zawodnika to w zasadzie gratis mają całe jego zaplecze.

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.