Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Paweł619 lubi Komentarz

    Skad my znany te barierki. Polska Pisem i barierkaami slynie. Jaki kraj takie barierki

  • Paweł619 napisał/a komentarz do Patrick Lefevere wytyka organizatorom Tour de Pologne, że nie dbają o bezpieczeństwo kolarzy [WYWIAD]

    @falubaz mistrz: W Polsce w ogóle nie dba się o tzw. "bezpieczeństwo bierne w ruchu drogowym". Bezpieczeństwo bierne ma za zadanie takie zabezpieczenie otoczenia drogi, żeby po wypadnięciu z drogi uczestnika ruchu drogowego otoczenie wyrządziło mu jak najmniejsze szkody. W Polsce nagminnie zwęża się drogi a to ułatwia wypadnięcie z takiej drogi na przykład w celu uniknięcia zderzenia z pojazdem jadącym z naprzeciwka po naszym pasie drogowym. W przypadku wyścigu kolarskiego Tour de Pologne organizatorzy stworzyli bardzo wąski dojazd do mety zawodnikom na odcinku, na którym kolarze osiągali prędkość 80 km/h. Ponadto na poboczu znajdowały się zabójcze, metalowe barierki odgradzające kolarzy od widowni. To główne przyczyny tej dramatycznej kraksy. W celu uniknięcia w przyszłości takich wypadków należy zapewnić możliwe szeroka drogę w miejscu, w którym kolarze osiągają tak duże prędkości a na poboczach dróg przed barierkami metalowymi najlepiej ustawić barierki np.: pompowane powietrzem które zamortyzują uderzenie kolarzy o barierki. To jest dziwne że, metę z reklamami ustawia się pompowaną a barierki metalowe. Podobnie można chronić życie kierowców, którzy uderzają w drzewa. Przed drzewami znajdującymi w szczególności na zakrętach dróg należy montować bariery, które w czasie uderzenia w nie pojazdu, ulegną plastycznemu odkształceniu i zamortyzują uderzenie pojazdu. Można również zastosować bariery, które zmienią kierunek jazdy pojazdu po wypadnięciu z drogi żeby nie uderzył w drzewo. Na przykład żeby się pojazd odbił o barierek i poleciał jak rykoszet w bezpieczną przestrzeń przydrożną. A najlepiej na poboczach dróg sadzić krzewy, które są ekologiczne a również mogą bezpiecznie wyhamować pojazd który po wypadnięciu z drogi na te krzewy najedzie.

  • Paweł619 napisał/a komentarz do Patrick Lefevere wytyka organizatorom Tour de Pologne, że nie dbają o bezpieczeństwo kolarzy [WYWIAD]

    W Polsce w ogóle nie dba się o tzw. "bezpieczeństwo bierne w ruchu drogowym". Bezpieczeństwo bierne ma za zadanie takie zabezpieczenie otoczenia drogi, żeby po wypadnięciu z drogi - uczestnika ruchu drogowego otoczenie wyrządziło mu jak najmniejsze szkody. W Polsce nagminnie zwęża się drogi a to ułatwia wypadnięcie z takiej drogi na przykład w celu uniknięcia zderzenia z pojazdem jadącym z naprzeciwka po naszym pasie drogowym. W przypadku wyścigu kolarskiego Tour de Pologne organizatorzy stworzyli bardzo wąski dojazd do mety zawodnikom na odcinku, na którym kolarze osiągali prędkość 80 km/h. Ponadto na poboczu znajdowały się zabójcze, metalowe barierki odgradzające kolarzy od widowni. To główne przyczyny tej dramatycznej kraksy. W celu uniknięcia w przyszłości takich wypadków należy zapewnić możliwe szeroka drogę w miejscu, w którym kolarze osiągają tak duże prędkości a na poboczach dróg przed barierkami metalowymi najlepiej ustawić miękkie barierki np.: pompowane powietrzem, które zamortyzują uderzenie kolarzy o nie. To jest dziwne że, metę z reklamami ustawia się pompowaną a barierki metalowe. Podobnie można chronić życie kierowców, którzy uderzają w drzewa. Przed drzewami znajdującymi w szczególności na zakrętach dróg należy montować bariery, które w czasie uderzenia w nie pojazdu, ulegną plastycznemu odkształceniu i zamortyzują uderzenie pojazdu. Można również zastosować bariery, które zmienią kierunek jazdy pojazdu po wypadnięciu z drogi tak żeby pojazd nie uderzył w drzewo. Na przykład żeby się ten pojazd odbił o barierek i poleciał jak rykoszet w bezpieczną przestrzeń przydrożną. A najlepiej na poboczach dróg sadzić krzewy, które są ekologiczne a również mogą bezpiecznie wyhamować pojazd który po wypadnięciu z drogi na te krzewy najedzie.

  • Paweł619 napisał/a komentarz do Patrick Lefevere wytyka organizatorom Tour de Pologne, że nie dbają o bezpieczeństwo kolarzy [WYWIAD]

    W Polsce w ogóle nie dba się o tzw. "bezpieczeństwo bierne w ruchu drogowym". Bezpieczeństwo bierne ma za zadanie takie zabezpieczenie otoczenia drogi, żeby po wypadnięciu z drogi uczestnika ruchu drogowego otoczenie wyrządziło mu jak najmniejsze szkody. W Polsce nagminnie zwęża się drogi a to ułatwia wypadnięcie z takiej drogi na przykład w celu uniknięcia zderzenia z pojazdem jadącym z naprzeciwka po naszym pasie drogowym. W przypadku wyścigu kolarskiego Tour de Pologne organizatorzy stworzyli bardzo wąski dojazd do mety zawodnikom na odcinku, na którym kolarze osiągali prędkość 80 km/h. Ponadto na poboczu znajdowały się zabójcze, metalowe barierki odgradzające kolarzy od widowni. To główne przyczyny tej dramatycznej kraksy. W celu uniknięcia w przyszłości takich wypadków należy zapewnić możliwe szeroka drogę w miejscu, w którym kolarze osiągają tak duże prędkości a na poboczach dróg przed barierkami metalowymi najlepiej ustawić barierki np.: pompowane powietrzem które zamortyzują uderzenie kolarzy o barierki. To jest dziwne że, metę z reklamami ustawia się pompowaną a barierki metalowe. Podobnie można chronić życie kierowców, którzy uderzają w drzewa. Przed drzewami znajdującymi w szczególności na zakrętach dróg należy montować bariery, które w czasie uderzenia w nie pojazdu, ulegną plastycznemu odkształceniu i zamortyzują uderzenie pojazdu. Można również zastosować bariery, które zmienią kierunek jazdy pojazdu po wypadnięciu z drogi żeby nie uderzył w drzewo. Na przykład żeby się pojazd odbił o barierek i poleciał jak rykoszet w bezpieczną przestrzeń przydrożną. A najlepiej na poboczach dróg sadzić krzewy, które są ekologiczne a również mogą bezpiecznie wyhamować pojazd który po wypadnięciu z drogi na te krzewy najedzie.

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.