To nie żużel, to są żarty, bardzo nieudane!
"Od 5000 do 15000 zł za pozostanie na torze ambulansu na dłużej niż 5 minut, licząc od momentu przerwania biegu, w przypadku, gdy lekarz wyda pisemną decyzję o zdolności do startu w biegu powtórzonym zawodnika po upadku"
Świetnie! W takim razie proponuję, żeby ambulans wcale nie wyjeżdżał do zawodników gości, bo jak ten będzie przedłużał leżenie, to klub może dostać karę! Nie dotyczy: Falubazu, Unibaxu, Wybrzeża, Unii T., Stali, Sparty, Włókniarza!

autor: You Dash | 2014-02-10, 17:57 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
Cysio

Sprawdziłem i masz rację. 306.2 - klub ponosi odpowiedzialność za swoich kibiców na wyjeździe.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Wydaje mi się, że jeżeli goście przesyłają listę, że biorą odpowiedzialność za swoich kibiców, to goście są odpowiedzialni. Falubaz takiej listy nam nie przysłał i była opcja, że bez ich kibiców będzie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
You Dash

Wydaje mi się, że jeżeli goście przesyłają listę, że biorą odpowiedzialność za swoich kibiców, to goście są odpowiedzialni. Falubaz takiej listy nam nie przysłał i była opcja, że bez ich kibiców będzie mecz u nas, ale jednak się zgodzili i przysłali. Z resztą, Falubaz bał się wziąć odpowiedzialność za kibiców w Gorzowie i nie pojechali tam ich kibice.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

W 2012 dostaliśmy 2 kary za race. Nie jestem pewien, kto regulaminowo odpowiada za race kibiców na wyjeździe( gospodarz z racji wpadki ochrony, czy strona przyjezdna). Będę miał chwilkę to sprawdzę.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

W 2012 dostaliśmy 2 kary za race. Nie jestem pewien, kto regulaminowo odpowiada za race kibiców na wyjeździe( gospodarz z racji wpadki ochrony, czy strona przyjezdna). Będę miał chwilkę to sprawdzę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Ja również w to nie wierzę. Ale ukarać można już prawie za wszystko, niewiele zostało rzeczy, jakie zawodnikowi wolno. Wolno tylko przestrzegać regulaminu. Niech to samo zrobią w Elite League, Eliteserien...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

"Kiedy znalazłem się na dnie, usłyszałem pukanie od spodu" - Stanisław Jerzy Lec. Zawsze może być jeszcze gorzej :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Nagrody? Dla kibiców? Prędzej uwierzę w dorzucenie kar dla kibiców za krytyczne wpisy na SF za "psucie wizerunku ligi". Tylko jak można zepsuć wizerunek czegoś, co leży na dnie, albo nawet pod poziomem...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
You Dash

Ja również w to nie wierzę. Ale ukarać można już prawie za wszystko, niewiele zostało rzeczy, jakie zawodnikowi wolno. Wolno tylko przestrzegać regulaminu. Niech to samo zrobią w Elite League, Eliteserien i Grand Prix, to zawodnicy zamiast ćwiczyć w zimę, będą studiowali wszystkie możliwości ukarania ich za cokolwiek. Paranoja. I to, co mi się nie podoba - później jedne drużyny są oceniane dokładniej, a drugie wcale nie są sprawdzane. Jeden sędzia dopuści, drugi coś zmieni, to jest strasznie subiektywne podejście, a ukarać można za wstanie lewą nogą po nocy, w której żona spała plecami? Można! Czym różniły się race odpalone przez "kibiców" Torunia we Wrocławiu od rac odpalonych przez "kibiców" Leszna na Smoczyku? Tylko skutkami (kara dla Unii, brak dla Unibaxu) oraz tym, że jedni byli za Unią, drudzy za Unibaxem...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

W aktualnym regulaminie to punkt 316.26 Kodeks etyki to masz rację, jakaś kpina. Liczę na to, że KOL po tym, jak Trybunał przetrzepał kilka ich wyroków, trochę się ogarnie. Ale za bardzo sam w to nie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

W aktualnym regulaminie to punkt 316.26
Kodeks etyki to masz rację, jakaś kpina. Liczę na to, że KOL po tym, jak Trybunał przetrzepał kilka ich wyroków, trochę się ogarnie. Ale za bardzo sam w to nie wierzę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

A pisali, że podane są tylko te kary, które uległy zmianom lub zostały dodane. Oczywiście, że opcja "liga może nałożyć dowolną karę" to przesada, ale tutaj popadamy ze skrajności w skrajność. A podany...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
You Dash

A pisali, że podane są tylko te kary, które uległy zmianom lub zostały dodane. Oczywiście, że opcja "liga może nałożyć dowolną karę" to przesada, ale tutaj popadamy ze skrajności w skrajność. A podany przeze mnie fragment to tylko część tej wyliczanki, która się nie zmieniła! Dochodzi ten "regulamin o moralności" czy jak on się nazywa, żeby w mediach nie mówić głośno o długach i smrodach w Ekstralidze. Do tego ileś ustępów, dodatkowych punktów, tylko czekam, aż się okaże, że jakieś przepisy są sprzeczne i dojdzie do absurdu, że klub zrobi coś zgodnie z jednym przepisem, a inny przepis będzie tego zakazywał.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Ten przepis był już w zeszłym sezonie. Ma zapobiec sytuacji, kiedy kierownik/zawodnik niezadowolony z decyzji sędziego, biegnie do budki.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
You Dash

Nagrody? Dla kibiców? Prędzej uwierzę w dorzucenie kar dla kibiców za krytyczne wpisy na SF za "psucie wizerunku ligi". Tylko jak można zepsuć wizerunek czegoś, co leży na dnie, albo nawet pod poziomem dna? :o

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Kary za to,kary za tamto...jeszcze troszkę a doczekamy się kary za to ,że po biegu zawodnicy za długo mają kombinezony na sobie...A ja bym chciała,aby ktoś mądry napisał regulamin,w którym będzie napisane...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

Ten przepis był już w zeszłym sezonie. Ma zapobiec sytuacji, kiedy kierownik/zawodnik niezadowolony z decyzji sędziego, biegnie do budki.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Albo to: "5000 zł za wejście do kabiny sędziowskiej" A jak nie będą działać telefony, sędzia złamie nogę i nie będzie mógł zejść na dół, a kibice będą głośno krzyczeć?!

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

W przypadku regulaminu dyscyplinarnego są 2 opcje. Zrobić krótki, przejrzysty w postaci 1 punktu w stylu: "Liga ma prawo nałożyć kary wedle swojej oceny i w wysokości uznanej za właściwą". Albo szczegółowo rozpisać.
Można się z tego pośmiać jednak proponuję chwilę pomyśleć, co by się działo w przypadku wyboru 1 opcji.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Podobają mi się te liczby :) A czy ktoś mi może powiedzieć,jakiej karze podlega idiota,który to opracował??? Jedyna możliwa,jaką w tym wypadku widzę,to połączenie wszystkich tych kar w jedną i nakazanie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Speed58

Z całym szacunkiem...żużla nie zabija,ale powala ze śmiechu,a to może okazać się bardziej realną śmiercią tego sportu,niż Ci się wydaje.Co to będzie za sport,jak ze stadionu zaczną wywozić trupy kibiców którym śmiech odebrał życie???
A tak poważnie o temacie..."IDIOTYZM 2014"... nagroda do odebrania w FIM.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Ja polecam przeczytac dokladnie ten przepis, nie jest najtrafniejszy ale nie zabija zuzla naprawde:) Ponizej wyjasnilem o co w nim chodzi:)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Speed58

Podobają mi się te liczby :) A czy ktoś mi może powiedzieć,jakiej karze podlega idiota,który to opracował??? Jedyna możliwa,jaką w tym wypadku widzę,to połączenie wszystkich tych kar w jedną i nakazanie natychmiastowej wykonalności!!!
Tak mi chodzi po głowie...czy nie jest to czasami projekt kar dla I i II-ej ligi? Oni mają tyle kasy,że śmieją się z wysokości proponowanych w tym gniocie.
Czyli moi mili Państwo Kibicowe: idąc na stadion musisz liczyć się z zabraniem dodatkowego sprzętu osobistego...plaster lub mocna taśma do zaklejania ust,kajdanki,żeby się zakuć na wszelki wypadek i karta kredytowa z limitem na ok. 250.000 PLN.
Mam jeszcze obawy,co do zakupu biletów przed rozpoczęciem imprezy,bo jakiś sędzia podjarany przez komisarza może mecz odwołać ze względu na stan toru i zamiast dobrej imprezy odstoimy w kolejce po zwrot kasy za bilet,o ile nie będzie już zaksięgowana i trudna do odbioru w dniu zawodów.
Zadam jeszcze jedno pytanie: Czy te chore króliki ( nie obrażając tych milutkich zwierzątek ) muszą w czasie zimowej przerwy chlać,przemycone z Soczi paliwo rakietowe,pracując nad ulepszaniem tego,co i tak jest wytworem chorego umysłu,czyli regulaminem sportu żużlowego???
Ja nie wiem,czy określenie "dziki kraj" odpowiada realiom,jakich można doświadczyć każdego roku w tym sporcie.Autorzy tak wybujałych zasad przeprowadzania imprez żużlowych są ponad to,ich ambiwalencja,to majstersztyk ignorancji jakichkolwiek zasad.
Ale co i komu się dziwić...jak się bierze sporą kasę za pisanie czegokolwiek,to taki dozgonny Prezes czy innej maści ignorant napisze wkrótce,że za myślenie również mogą nałożyć kary...tylko czekać,aż któryś z tych debilków na to wpadnie,bo repertuar się kończy i coś trzeba znaleść nowego.
Pozdrawiam kibicowską brać.
PS. Czy przypadkiem nie ma tam kar za zjawiska atmosferyczne,bo chyba coś w ubiegłym sezonie o tym przebąkiwano :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (4|0)

ostatnia odpowiedź: 12 lutego 2014 [3 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

Obawiam się, że nie doceniasz głębi paranoi w Lesznie :)
Dominikowi zdążył już się przyśnić Stępniewski, grzebiący przy zapłonie ambulansu. Zawodnik wstaje, kierowca odpala i nic się nie dzieje.
Tik tak tik tak tik tak.
Cały zespół pcha karetkę do bramy, jednak na kopie to nie takie proste. Koła grzęzną na głębokość brony.
Tik tak tik tak tik tak.
Ale to są twarde lesznieńskie Byki, nie poddają się i pchają dalej. Obronią swój KLUB !
Tik tak tik tak tik tak.
Przepychają ambulans przez bramę, zmordowani ale dumni. Balon robi misia z Dzikiem, a Dworakowski wzruszony dziękuje swojej DRUŻYNIE.
I nagle za rogu wyłania się Wojtek pogwizdując radośnie. Małe, chytre czerwone oczka i nalana nienawistnie wykrzywiona twarz. W prawej dłoni ajfon, na którym właśnie zarezerwował wakacje na Karaibach. W lewej stoper, który wręcza Józefowi.
5:05 , 5:05, 5:05. Niiieeeeeeeeeeeeeeeeee !!!
I wtedy właśnie się obudził i napisał tego bloga ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (4|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Ja polecam przeczytac dokladnie ten przepis, nie jest najtrafniejszy ale nie zabija zuzla naprawde:) Ponizej wyjasnilem o co w nim chodzi:)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Mir69 spod wody

Witam :D
A raczej :(:(:(
Myslałem że nic głupszego nie wymyśla, okazuje się że jednak mogą.
Jak to wygląda w praktyce?:
Zawodnik po dzwonie powinien leżeć i czekać na "szybkie badanie urazowe". Trwa to ok 30 sek. Jeśli któraś część ciała uległa urazowi następuje "szczegółowe badanie". Zdjęcie kasku, rozpięcie kombinezonu, odpięcie ochraniaczy, stabilizacja kończyny do dobre kilka lub kilkanascie minut. Wtedy ambulans nie jest potrzebny na torze ale, jeśli uraz jest poważniejszy, jeśli następuje np krwotok wew. Potrzebna jest natychmiastowa pomoc!
Kto wie co zawodnikowi po upadku dzieje się np. w klatce piersiowej ? Sytuacja może zmienić w krótkim czasie.
Lepiej dmuchać na zimne i obstawić zawodnika całym sprzętem.
Często po kilku minutach ból przechodzi (adrenalina robi swoje), zawodnik wsiada na motor i wygrywa.
Schemat "załaduj i jedź" stosuje w ciężkich urazach, wtedy nie dba się o piękny opatrunek ale, dostarczenie pacjenta w ciągu godziny na stół operacyjny "Złota godzina". Przy mniejszych urazach, 5 min na dojście do siebie to za mało !!!
Twórcy tego przepisu ośmieszyli się :(, zbłaźnili :(, itp, itd.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
GKM_owiec
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
asia

I czy doczekam się czasów,kiedy zaczną karać tych co wymyślają te durne regulaminy....:D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Oczywiście, ale przede wszystkim tego jest za dużo. Zaraz dojdzie do kolejnego absurdu, że jeden przepis jest sprzeczny z drugim i do kolejnego skandalu, zanim uda się wrócić do przelotowych tłumików,...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
asia

Kary za to,kary za tamto...jeszcze troszkę a doczekamy się kary za to ,że po biegu zawodnicy za długo mają kombinezony na sobie...A ja bym chciała,aby ktoś mądry napisał regulamin,w którym będzie napisane za co zawodnicy ,kluby,kibice..będą nagradzani.Tak dla przekory.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Oczywiście, ale przede wszystkim tego jest za dużo. Zaraz dojdzie do kolejnego absurdu, że jeden przepis jest sprzeczny z drugim i do kolejnego skandalu, zanim uda się wrócić do przelotowych tłumików,...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
You Dash

Oczywiście, ale przede wszystkim tego jest za dużo. Zaraz dojdzie do kolejnego absurdu, że jeden przepis jest sprzeczny z drugim i do kolejnego skandalu, zanim uda się wrócić do przelotowych tłumików, to się wielu osobom może odechcieć żużla... Zwłaszcza denerwuje mnie określenie "nieregulaminowy tor", bo sezon 2013 wybitnie pokazał, że nieregulaminowy to ten, który posiada zespół, który nie pasuje zarządowi Ekstraligi...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

W tym przepisie chodzi tylko o to zeby nie przeciagac przerwy i zeby zawodnik nie wykorzystywal jej na poprawki w sprzecie. Na pierwszy rzut wyglada faktycznie idiotycznie. Ale tu jest napisane ze czas...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE

W tym przepisie chodzi tylko o to zeby nie przeciagac przerwy i zeby zawodnik nie wykorzystywal jej na poprawki w sprzecie. Na pierwszy rzut wyglada faktycznie idiotycznie. Ale tu jest napisane ze czas jest liczony od momentu przerwania biegu ale tylko wtedy kiedy lekarz wyda pisemna zgode o zdolnosci do startu w biegu powtorzonym. A contrario jesli lekarz nie wyda zgody do startu w biegu powtorzonym przepis ten nie znajdzie zastosowania i ambulans moze zostac dluzej na torze. A wiec nie jest to tak do konca pozbawione sensu.
Ja bym bardziej zwrocil uwage na inny problem. Co sie stanie jak sedzia nie przerwie biegu np. na 4 kolku Szombierski markuje defekt i leży, zawodnicy dojezdzaja do mety a wiec bieg nie zostal przerwany. To by oznaczalo ze w takiej sytuacji karetka moze byc dluzej na torze nawet niezaleznie od decyzji lekarza zawodow. Idac tym tokiem rozumowania chodzi tu o to zeby zawodnicy nie wykorzystywali tej przerwy na krekty motocykli.
Ty masz scisly łeb wiec chyba zakumałes:D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 12 lutego 2014 [11 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
You Dash

Krótko pisząc: ten regulamin moim zdaniem nie tylko jest do karania tych, których będzie chciała karać Ekstraliga, ale jest to również regulamin zagrażający zdrowiu, a kto wie czy nie życiu zawodników!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

To zawodnicy niech uważają, bo jak będą leżeć i karetka wyjedzie to nie ważne czy masz cały kręgosłup czy nie, raz dwa trzy na nosze do karetki i szybko do parkingu, a wiadomo co może się stać jeżeli...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
skolmann

To zawodnicy niech uważają, bo jak będą leżeć i karetka wyjedzie to nie ważne czy masz cały kręgosłup czy nie, raz dwa trzy na nosze do karetki i szybko do parkingu, a wiadomo co może się stać jeżeli w pośpiechu będzie się przekładać zawodnika z uszkodzonym kręgoslupem z toru na nosze....

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 11 lutego 2014 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
You Dash

Wklejone z Przeglądu Sportowego na konkurencyjny portal, a teraz przeze mnie z tamtego portalu:

Nowy projekt dyscyplinarny zakłada surowe kary dla klubów, działaczy, zawodników i sędziów. Rozpiętość kar jest szeroka. Od tysiąca do 5 milionów złotych. Poniżej prezentujemy szczegółowy taryfikator z projektu, który w połowie lutego ma być zatwierdzony przez Główną Komisję Sportu Żużlowego. Wyszczególniliśmy jedynie zmiany w regulaminie.

Ile i za co zapłacą kluby:
Od 1000 do 10000 zł za przekroczenie regulaminowego terminu podania składu drużyny lub podanie niepełnego składu drużyny na zawody ligowe.
Od 1000 do 5000 zł za przekroczenie regulaminowego terminu podania składu drużyny lub podanie niepełnego składu drużyny na inne zawody drużynowe o mistrzostwo Polski i nagrody PZM/SE.
Od 20000 do 100000 zł za nieregulaminowy stan toru stwierdzony przez sędziego zawodów w regulaminowym czasie odbioru toru przed zawodami.
Od 50000 do 150000 zł za nieregulaminowy stan toru stwierdzony przez sędziego zawodów w godzinie rozpoczęcia treningu przed zawodami w przypadku uprzedniego stwierdzenia przez komisarza toru, że tor nie był przygotowany regulaminowo w regulaminowym czasie inspekcji toru.
Od 50000 do 15000 zł za nieregulaminowy stan toru stwierdzony przez sędziego zawodów w godzinie rozpoczęcia zawodów lub treningu przed zawodami i dostosowanie toru do wymogów regulaminowych w czasie łącznym do 1 godziny po godzinie rozpoczęcia zawodów lub treningu.
Od 50000 do 15000 zł za nieregulaminowy stan toru stwierdzony przez sędziego zawodów w czasie zawodów, w wyniku czego nastąpiła przerwa w zawodach, a tor został dostosowany do wymogów regulaminowych w czasie łącznym do pół godziny od momentu przerwania zawodów.
Od 3000 do 2000000 zł za odmowę startu drużyny w zawodach lub w ich części.
Od 5000 do 50000 zł za zamieszki na stadionie.
Od 5000 do 50000 zł za naruszenie bezpieczeństwa imprezy.
Od 2000 do 15000 zł za nieobecność lub spóźnienie na ceremonię wręczenia nagród i tytułów oraz na spotkania określone w regulaminie szczegółowym zawodów jako obowiązkowe.
Od 5000 do 15000 zł za pozostanie na torze ambulansu na dłużej niż 5 minut, licząc od momentu przerwania biegu, w przypadku, gdy lekarz wyda pisemną decyzję o zdolności do startu w biegu powtórzonym zawodnika po upadku.
Od 5000 do 15000 zł za niewykonanie nakazu sędziego zawodów opuszczenia toru przez sprzęt konserwujący.
Od 1000 do 50000 zł za naruszenie przepisu Regulaminu Organizacyjnego.
Od 50000 do 5000000 zł za usiłowanie lub podejmowanie niegodnego działania przez działacza lub osobę powiązaną (przewinienie korupcyjne, szantaż, zastraszanie, uniemożliwienie udziału w zawodach, oszustwo).
Od 10000 do 1000000 zł za niewykonanie lub nienależyte wykonanie uchwały bądź decyzji podmiotu zarządzającego rozgrywkami. W szczególności dotyczy umów reklamowych i medialnych.
Od 3000 do 25000 zł za wznoszenie przez kibiców drużyny okrzyków o treści politycznej, rasistowskiej, faszystowskiej, komunistycznej, nacjonalistycznej, satanistycznej itd.
Od 5000 do 50000 zł za niewykonanie zarządzenia lub polecenia Jury Zawodów, komisarza toru, delegata bądź obserwatora podmiotu zarządzającego.
Od 10000 do 20000 zł za niezgłoszenie w terminie do GKSŻ lub samowolne wykonanie modernizacji albo przebudowy toru i obiektu.

Ile i za co zapłacą zawodnicy:
Od 1000 do 50000 zł za naruszenie przepisów Regulaminu Organizacyjnego.
Od 1000 do 20000 zł za naruszenie Regulaminu Reklamowego.
Od 40000 do 50000 zł za podpisanie z klubem aneksu bądź porozumienia niezgodnego z Regulaminem Przynależności Klubowej, ale także za utrzymanie kontaktu zakazanego.
Od 10000 do 3000000 zł za usiłowanie lub podejmowanie niegodnego działania (przewinienia korupcyjne, szantaż, zastraszenie).
Od 2500 do 10000 zł za odmowę udzielenia wywiadu telewizyjnego przed, w trakcie i po zawodach SE.
5000 zł za wejście do kabiny sędziowskiej

Ile i za co zapłacą działacze:
Od 1000 do 50000 zł za niewykonywanie, nienależyte lub nieterminowe wykonywanie polecenia sędziego, postanowienia lub przepisu regulaminów, czynności wynikającej z przepisów regulaminów, zarządzeń, decyzji i uchwał GKSŻ lub SE.
Od 5000 do 5000000 zł za usiłowanie lub podejmowanie niegodnego działania (przewinienia korupcyjne, szantaż, zastraszenie, uniemożliwianie udziału w zawodach, oszustwo).
Od 5000 do 50000 zł za naruszenie przepisów antydopingowych.
Od 5000 do 5000000 zł za wycofanie, nakłanianie do wycofania lub udzielenie przy tym pomocy zawodnika albo drużynę zgłoszonych sędziemu przez kierownika zawodów z biegu lub zawodów.
Od 2500 do 10000 zł za odmowę udzielenie wywiadu telewizyjnego przed, w trakcie i po zawodach SE.

Ile i za co zapłacą sędziowie:
Od 1000 do 50000 zł za niewykonywanie, nienależyte lub nieterminowe wykonywanie czynności wynikające z regulaminów, zarządzeń i uchwał GKSŻ lub SE.
Od 5000 do 100000 zł za przyjmowanie lub usiłowanie przyjęcia korzyści w jakiejkolwiek postaci w zamian za stronniczego kształtowanie wyniku zawodów.
Od 10000 do 3000000 zł za usiłowanie lub podejmowanie niegodnego działania (szantaż, zastraszanie, oszustwo).
Od 500 do 5000 zł za popełnienie błędu regulaminowego.
Od 500 do 10000 zł za nieusprawiedliwione nieprzybycie na zawody, na które sędzia był wyznaczony.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

ja pier...... czyli to jest prswda. Kiedy to może wejść ?

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
You Dash

Nie żartuję, a ten regulamin, to gdy czytałem, sam nie wierzyłem. Po pierwsze, że ktoś to wymyślił, po drugie, że to czytam zamiast wyłączyć, a po trzecie, że ja się interesuję taką dyscypliną sportu...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Komentarz usunięty przez użytkownika

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.