Ten mecz powinien się był odbyć.

autor: użytkownik usunięty | 2014-09-22, 08:02 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
To co wczoraj staraliśmy się obejrzeć było jedną wielką szopką i składową wielu złych zachowań w tym oczywiście działaczy klubu z Zielonej Góry,sędziego oraz komisarza toru,pozostaje duży niesmak i oczekiwanie na kolejne rozstrzygnięcie tej sportowej batalii w ,której zazwyczaj mamy do czynienia ze wszystkim poza sportem.
Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
Maverick

Ściema po zeszłorocznych perypetiach. Tak jak z "wersja oszczędnościową " w Lesznie. Miała być w założeniach "Wrocławska Paluchostrada". Jak widać Falubaz był przygotowany na kopę po kolana.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Czesc! Dlatego napisalem ze status meczu zagrozonego odebral mozliwosc zrobienia mega kopy ,czego tak obawial sie Falubaz . Tak ja to pojmowalem. Pomylilem sie? Pozdrawiam.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
eddy

Czesc! Dlatego napisalem ze status meczu zagrozonego odebral mozliwosc zrobienia mega kopy ,czego tak obawial sie Falubaz . Tak ja to pojmowalem. Pomylilem sie? Pozdrawiam.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Eddy, mylisz się. Od tygodnia trąbiono, że będzie mega-kopa, a było/miało być lekko przyczepnie. Dobitnie masz przykład Hampela z 1 wyścigu, gdzie silnik był tak mocny, że koło w miejscu mieliło. Zobacz,...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Gniazdowy W69

Czy gorzowiacy odnieśli kontuzje na W69 w ostatnim czasie?Od 2000 roku np!
A ilu FZ padło w Gorzowie? Hancock, Dobrucki, Dudek,Strzelec.
Czy to WAM nic nie mówi????

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Maverick

Eddy, mylisz się. Od tygodnia trąbiono, że będzie mega-kopa, a było/miało być lekko przyczepnie. Dobitnie masz przykład Hampela z 1 wyścigu, gdzie silnik był tak mocny, że koło w miejscu mieliło. Zobacz, że Saszka nie odpuszczał ani Kasperowi, ani Linusowi.Pzdr.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Czesc HD! Jak mnie znasz to daleki jestem od sympatyzowania z Gorzowem ,wiec troche na ten temat: Faktem jest ze przed meczem w najlepsze trwala wojenka pomiedzy obiema stronami co do toru. Przeciwnicy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Limak5

Bieg numer 2 się nie zakończył. Więc z tym 10:2 mocno przesadzone ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Czy ten mecz powinien się odbyć? Nie wiem! Jedno jest jednak pewne. Czmychnęliście z niego w zasadzie przy stanie meczu 10:2!:) Jeszcze trzynaście i byłoby "kawałek" ponad 60!:) Co ma wisieć i tak nie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora

Fajnie się zaczęło...niestety bodaj 5 sekund przed końcem ostatniego meczu straciliśmy bramkę na 2-1 z Niemcami i wylądowaliśmy w grupie B. I tak oto nasz największy hokejowy sukces był jakby początkiem upadku polskiego hokeja

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

Miałem okazję, to wylałem żale ;) Łezka się w oku kręci :) Chyba wtedy narodziło się cytowane do dziś: "Gratulacje STOP Gaz STOP Ropa STOP"

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
gregbyd

Miałem na myśli, że nie jestem tak zaangażowany, jak gospodarze, czy goście :)
Mam oczywiście swoje preferencje, ale uwierz mi, że tego dnia wszystko w związku z siatkarskim finałem zeszło na dalszy plan. Bardzo liczyłem na szybki mecz od godz. 19-stej i jego zakończenie krótko przed finałem. Szkoda, że organizatorzy o tym nie pomyśleli, ale wiem, TV, te sprawy. Każde derby, to szczególne widowisko, którego żal nie oglądać.
Przypomina mi się rok 76 i MŚ w Spodku, szybka podróż pociągiem do Katowic, mecz Polska-ZSRR i ...brak biletów. W ramach rekompensaty jako małe dziecko dostałem czapkę z daszkiem z logo imprezy. Jak ja później dumnie ją nosiłem... Musiało to być wielkie wydarzenie, skoro tak dobrze do dziś je pamiętam.
Teraz mieliśmy takie podobnej rangi i mam żal, że wielki potencjał został zmarnowany przez przepychanki i przez wielu mecze pozostawały niezauważone, oprócz zwycięstwa w finale. Pozdrawiam! :)
PS: Przepraszam Gospodarza, że nie wypowiadam się w temacie, ale zwyczajnie sprawy nie znam ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

jako niezaangażowany obserwator dalsza części Twojego wpisu zaprzecza jego pierwszemu zdaniu...wynika bowiem z treści ,że byłeś Grzesiu bardzo zaangażowany i odwołanie tego meczu już w planowanej godzinie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Speed58

Nie myślałem,że tak do tego podejdziesz,ale tak się składa,że te fakty były mi znane...nie miał to być "pstryczek w nos" dla Ciebie,ale wyjaśnienie sytuacji,jaka miała miejsce w Gorzowie.Dodałem,że heiterzy (kałamarze,którym się nudzi w szkole) podsycali nastrój na necie.Pozdrawiam

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

mijasz się z faktami...od tygodnia? nie wiem czy sie mijam ,bo nie wiem co sie faktycznie działo z torem...pisałem o tym co sie działo na linii Gorzów -Zielona w mediach... Co do prac niedzielnych nie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora

mijasz się z faktami...od tygodnia?


nie wiem czy sie mijam ,bo nie wiem co sie faktycznie działo z torem...pisałem o tym co sie działo na linii Gorzów -Zielona w mediach... Co do prac niedzielnych nie ma zastrzeżeń do Gorzowa tylko właśnie do regulaminów.Sami w Lesznie mieliśmy w ubiegłym roku taki przypadek,że mimoz łych warunków tor przygotowano i zawody mogły się odbyć, ale zrobiono to niezgodnie z regulaminem, bo bez zgody ober komisarza i Marta to próbowała wykorzystać, a jako że sedzia zarządził zawody , a nie wo to kare dostały obydwa kluby my za złamanie regulaminu Rzeszów za odmowę jazdy. Dlatego nie dziwie się Zmorze ,że nie zarządził wcześniejszych prac nad torem i tyle...nie wiem o co robisz ten rwetes

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Chyba mijasz się z faktami...od tygodnia? Od poniedziałku do czwartku/piątku,nie robiono nic w celu przygotowania toru na niedzielę...BO CODZIENNIE ODBYWAŁY SIĘ TRENINGI...trwające do późnych godzin wieczornych,a...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Speed58

Chyba mijasz się z faktami...od tygodnia? Od poniedziałku do czwartku/piątku,nie robiono nic w celu przygotowania toru na niedzielę...BO CODZIENNIE ODBYWAŁY SIĘ TRENINGI...trwające do późnych godzin wieczornych,a poza tym...co by to dało,jak pogoda była piękna,jakby wymarzona na zawody. Nie wiem,co robiono w sobotę,bo nie miałem okazji oglądać stadionu,ale słyszałem kilka razy starty...niedziela,to szlaban do godziny 17.00 na jakiekolwiek prace na torze...efekt...na dwie godziny przed startem zarządzono prace na torze...pług,"suszarka",walce,i wyszło to,co wyjść musiało...FACHOWOŚĆ REGULAMINÓW w starciu ze zdrowym rozsądkiem,którego zabrakło "specjalistom od zakazów i nakazów".
Taka jest faktyczna prawda o pracach na torze,a nie jakieś bzdury usłyszane od dzieciaków,którym nudziło się na lekcji języka polskiego.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

O rewolucyjnych pracach torowych w Gorzowie donoszono z Zielonej od tygodnia.Natomiast Gorzowianie informowali że prace torowe wykonują wg tradycyjnej metody... no to w takim razie wiadomo było ,że bez...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Speed58

Specjalnie w przyszłym sezonie będę obserwował poczynania tego składu "jury zawodów",bo ich wiedza i poziom wydawania werdyktów jest wprost proporcjonalny do poziomu wypowiedzi z 21 września 2014...dla nich powinna to być data zgonu zawodowego,ale znając życie i układanie się z przełożonymi,to wszystko zostanie przez władze zapomniane,puszczone w niepamięć. Powód takiego załatwiania spraw,został niedawno wyjaśniony...nie ma nowych sędziów żużlowych...bo nikt ich nie szkoli,a poza tym,kto chciałby wkuwać "Biblię regulaminową ze zmianami" zawierającą tak wiele artykułów i paragrafów,co pięcioletni zestaw podręczników i zapisków studenta prawa???

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Zacznijmy od tego, że nikt z tu obecnych nie ejst w stanie ocenić czy tor był do jazdy czy nie. Geniuszom, którzy na podstawie zdjeć, obrazu video czy też obecności na stadionie szczerzę gratuluję. Całą...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora

jako niezaangażowany obserwator


dalsza części Twojego wpisu zaprzecza jego pierwszemu zdaniu...wynika bowiem z treści ,że byłeś Grzesiu bardzo zaangażowany i odwołanie tego meczu już w planowanej godzinie jego rozpoczęcia dałoby Ci chwile, na złapanie oddechu;))))))))))))))))))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

A ja, jako niezaangażowany obserwator stanowczo mówię nie! ;) Cała kolejka powinna być wcześniej przełożona, lub godziny jazdy zmienione ;) Ten weekend wyjątkowo obfitował w sportowe wydarzenia. Całe...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DanGW

Zacznijmy od tego, że nikt z tu obecnych nie ejst w stanie ocenić czy tor był do jazdy czy nie. Geniuszom, którzy na podstawie zdjeć, obrazu video czy też obecności na stadionie szczerzę gratuluję. Całą tą szopkę powinniśmy zacząć od sędziego i żuli. Przed meczem zadecydowali, że tor jest dobry i można jechać. Żeby nie było, że Stal i sędzie tylko tak twierdzili to Łoktajew, biorący udział w próbie toru, też przyznał, że tor jest dobrze przygotowany. Co się zmieniło? Dwa biegi po 5-1 dla Stali i 10-2, remis w dwumeczu i szykujący się pogrom, to się zmieniło. Później przepiękny teatrzyk beznadziejnego żużlowca, o którym nawet dowhan mówił, że jeździć nie potrafi i powinien zakończyć karierę, sprawił że Falubaz chciał wymusić przerwanie tego pogromu. Swoją drogą strzelec doznał tak groźnej kontuzji, że o mały włos nie przypłacił to kalectwem, albo życiem i tak jest strasznie kontuzjowany, że w szpitalu nie chcieli go trzymać i odesłali, a jutro jedzie w kolejnych zawodach. Do tego sędzia, który pod wpływem krzyków dał się jak jakiś przedszkolak, który boi się, gdy ktoś na niego nakrzyczy i nagle z toru dobrego stał się niebezpieczny, bo tak ktoś na niego krzyczał. To jest sędzia czy dziewczynka ucząca się dopiero chodzić? Albo tor jest dobry i jedziemy, albo zły i ten mecz się nie powinien odbyć. To co zrobił sędzia to dramat i mam nadzieję, że nigdy wiecej ten sędzia na wieżyczce się nie pojawi.To nie pierwszy skandal w jego wykonaniu. Dodatkowo mam dość krzyków i płaczu Falusbazów! Co to jest koncert życzeń czy imieniny u ciotki Jadzi. Sedzi decyduje i albo się dostosowują, albo wyrzucać takich z parkingu jeden po drugim. Jak sędzia może sobie pozwolić by jakaś drużyna agresywnym przekrzykiwaniem wymuszała decyzję na nim? To w przedszkolu dzieci są już bardziej samodzielne. Do tego komisarz toru. Za co on bierze kasę? Stal nalegała, by tor zacząć przygotowywać wcześniej, komisarz sie nie zgodził i zabronił jakikolwiek prac do moementu przybycia sędziego, czyli godz 17. To po co jest komisarz, skoro musi czekać na sędziego z decyzją? Podsumowaniem tego wszystkiego był wywiad i irytacja benza, którego nigdy nie widziałem tak wściekłego, a sędziowie jak upośledzone dzieci(nic nikomu nie ujmując chodzi o zachowanie) nie mogli wydobyć z siebiesłowa i sklecić zdania, bo chyba sami się pogubili i nie wiedzieli co zrobić. To jest obsada najlepszych sędziów na jeden z dwóch meczy najlepszej żużlowej ligi świata?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (5|0)

ostatnia odpowiedź: 23 września 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora

daleki jestem od sympatyzowania z Gorzowem


wiem ...niedawno pisałeś coś o zardzewiałej;)))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Czesc HD! Jak mnie znasz to daleki jestem od sympatyzowania z Gorzowem ,wiec troche na ten temat: Faktem jest ze przed meczem w najlepsze trwala wojenka pomiedzy obiema stronami co do toru. Przeciwnicy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
eddy

Czesc HD! Jak mnie znasz to daleki jestem od sympatyzowania z Gorzowem ,wiec troche na ten temat: Faktem jest ze przed meczem w najlepsze trwala wojenka pomiedzy obiema stronami co do toru. Przeciwnicy nie szczedzili sobie razow jak to zazwyczaj bylo.Pekly "spoldzielcze" uklady zawarte na Unibax i wrocila normalnosc! Zapowiedzi strony gorzowskiej o kopie , i robieniu toru pod siebie zweryfikowala pogoda i status maczu zagrozonego. Ta bron zostala im wytracona ! Ten mecz tylko nie "odjechal" bo za pozno wzieto sie za tor tracac czas na pierdoly i slowne utarczki. W przypadku ,gdyby mecz doszedl do skutku , gorzowianie w dalszym ciagu mieliby atut wlasnego toru ,lecz w stopniu minimalnym!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

O rewolucyjnych pracach torowych w Gorzowie donoszono z Zielonej od tygodnia.Natomiast Gorzowianie informowali że prace torowe wykonują wg tradycyjnej metody... no to w takim razie wiadomo było ,że bez...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Kaczor Falubaz

Realizm czasami zakłócany jest przez splot różnych sprzyjających okoliczności,choć ja z natury jestem pesymistą ale uczę się optymizmu;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

zobaczywszy wczoraj Hampela pozbyłem się złudzen. Mam nadzieje tylko, że tanio skóry nie sprzedamy. Można przegrać ale z honorem do cholery.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KATO

zobaczywszy wczoraj Hampela pozbyłem się złudzen. Mam nadzieje tylko, że tanio skóry nie sprzedamy. Można przegrać ale z honorem do cholery.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Witaj;););) Ja dopiero dochodzę do siebie po tym kacu pozdrawiam serdecznie,w środę na tarczy albo z tarczą mam nadzieję;)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Kaczor Falubaz

Witaj;););) Ja dopiero dochodzę do siebie po tym kacu pozdrawiam serdecznie,w środę na tarczy albo z tarczą mam nadzieję;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Witaj Kaczorze, moje spojrzenie na tę sytuacje przedstawiłem wczoraj, dzisiaj nawet pisać mi się nie chce taki jestem zniesmaczony. Pozdrawiam

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
eddy

Witaj Arrian! Pozwole sobie zabrac glos w tej sprawie. Tak ten mecz mial wszelkie dane aby sie odbyc! Dlaczego doszlo do tej kompromitacji ? Dlatego ze wciaz w naszym zuzlu dzialaja niekompetentni ,figuranci, karierowicze i pospolici hochsztaplerzy Tu nie idzie tylko o wczorajszych czlonkow jury ,lecz o cala czape ,ktora zarzadza polskim zuzlem na wszystkich szczeblach ,poczawszy od prezesa PZM, szefa GKSZ ,Zarzad E-lipy z jego pseudo -prezesem Stepniewskim i reszta becwalow , ktorzy tworza w pocie steki bzdur ,ktore stajac sie obowiazujacym prawem doprowadzaja do takich sytuacji jak, to bylo wczoraj!Taka jest prawda,w obecnej postaci polski zuzel zjada wlasny ogon! Kiedy mecz mial status zagrozonego , dlaczego nie monitorowano stanu toru od samego rana w dniu zawodow , lecz czekano z podjeciem konkretnych decyzji do ostatniej chwili? To jest skandal! Deleguje sie ludzi ,ktorym sie placi , daje sie im konkretne zadanie do wykonania ,a oni sobie robia jaja z tysiecy ,ktorzy na mecz przyszli i setek tysiecy placacych abonament telewizyjny ! Powino byc jasno oswiadczone ,kto personalnie stoi za tym i ponosi odpowiedzialnosc za to ze prace na torze podjeto z opoznieniem! Ponadto uwazam ze za ten wczorajszy skandal cale jury powinno byc rozliczone ...dyscyplinarnie ,lacznie z nalozeniem kar pienieznych! Jesli to sie nie stanie to tylko potwierdzi sie fakt ze polskim zuzlem zarzadza towarzystwo wzajemnej adoracji o podlozu kolesiowsko-mafijnym. PS. Nie bede komentowal faktu przelewajacych sie pampersow Fratczaka ,i jego naciskow na czlonkow jury ,wraz z pozniejszym judaszowskim umyciem rak i zrzuceniem na nich calkowitej odpowiedzialnosci za odwolanie zawodow.Hipokryzje i cynizm tej smutnej postaci mielismy okazje ogladac wielokronie przy innych okazjach! Trzymaj sie Arrian ,i wybacz szcerosc ,ale tym razem nie moge zyczyc powodzenia Twoim! Sorry!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

ostatnia odpowiedź: 22 września 2014 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Dobry-men
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Kaczor Falubaz

Otóż to,obiektywna ocena wydarzeń choć tu każdy dołożył cegiełkę do całego spektaklu,pozdrawiam dzięki;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

O rewolucyjnych pracach torowych w Gorzowie donoszono z Zielonej od tygodnia.Natomiast Gorzowianie informowali że prace torowe wykonują wg tradycyjnej metody... no to w takim razie wiadomo było ,że bez...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora

O rewolucyjnych pracach torowych w Gorzowie donoszono z Zielonej od tygodnia.Natomiast Gorzowianie informowali że prace torowe wykonują wg tradycyjnej metody... no to w takim razie wiadomo było ,że bez spektaklu się nie odbędzie...pomijając kompromitujące zachowanie się jury ( w ogóle co z twór... zbiorowa decyzyjność,żadna odpowiedzialność)...reszta była tradycyjną potyczką w wieloletniej derbowej wojnie lubuskiej;))))...kibicom klubów neutralnych radziłbym nie wtrącać się do sporów rodzinnych:D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (6|0)

ostatnia odpowiedź: 24 września 2014 [11 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
knight of steel

prawda jest taka ze falubaz przed meczem juz wiedzial ze nie pojedzie... Byla decyzja o tym zeby jechac to jechac... ale przeciez dzialacze z falubazu musieli pokazac... kiedys nie bylo problemow zeby jechac na wymagajacym torze... a teraz to strach ze mundurki z myszka sie pobrudza... Dobrucki i spolka wiedziala ze ten mecz moga bardzo wysoko przegrac i stwierdzili ze nie jada nakladajac presje na jury i innych

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|2)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

"Ten mecz powinien się był odbyć". Hmmm, chyba powinno być "Czy powinien się zacząć?". Sama próba toru pokazała że nie jest dobrze. Jedyny Zmarzlik w miarę płynnie pokonywał łuki. Nie trzeba było mieć...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
21 GUNS

Nieauktualne...Jak żyć pani PREMIERO...:)))))Po modlitwie na Anioł Pański już byłem wyczerpany...a jeszcze tyle emocji...:))))0Pozdro.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

A ja, jako niezaangażowany obserwator stanowczo mówię nie! ;) Cała kolejka powinna być wcześniej przełożona, lub godziny jazdy zmienione ;) Ten weekend wyjątkowo obfitował w sportowe wydarzenia. Całe...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
-ROMAN-

Ta szopka wisiała w powietrzu jak chmura gradowa nad gorzowskim stadionem,
Cały tydzień przepychanki działaczy tak z jednej,jak i z drugiej strony zwiastowały tylko jedno.
Widać że to już taka lubuska świecka tradycja(DERBY).

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (6|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
gregbyd

A ja, jako niezaangażowany obserwator stanowczo mówię nie! ;) Cała kolejka powinna być wcześniej przełożona, lub godziny jazdy zmienione ;) Ten weekend wyjątkowo obfitował w sportowe wydarzenia. Całe dnie przed TV, to się nie godzi ;) Kopacze, siatkarze, kolarze, modlitwa na Anioł Pański i na to wszystko żużel... Kiedy wczoraj zbliżała się 19-sta już chciałem spytać: „Jak żyć Panie Premierze, jak żyć? Na szczęście problem sam się rozwiązał tym bardziej, że rezultat pierwszej odsłony nie wróżył mi powodzenia w typerze :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

ostatnia odpowiedź: 23 września 2014 [8 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pavlus
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
z krzyżem na płaszczu

Czy ten mecz powinien się odbyć? Nie wiem! Jedno jest jednak pewne. Czmychnęliście z niego w zasadzie przy stanie meczu 10:2!:) Jeszcze trzynaście i byłoby "kawałek" ponad 60!:) Co ma wisieć i tak nie utonie, a "smrodek" zostanie na długo. Czmychneliście prawie tak jak my z finału, nie tak samo ale prawie i to zostanie zapamiętane:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

ostatnia odpowiedź: 23 września 2014 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Kaczor Falubaz

Cześć Mirek,tak masz rację znawcy i krytycy łatwo się klepie w klawiaturę,ale gdyby Falubaz przed rozpoczęciem nie zgodził się na jazdę to wyobraż sobie dalszy scenariusz...;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

"Ten mecz powinien się był odbyć". Hmmm, chyba powinno być "Czy powinien się zacząć?". Sama próba toru pokazała że nie jest dobrze. Jedyny Zmarzlik w miarę płynnie pokonywał łuki. Nie trzeba było mieć...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Mir69 spod wody

"Ten mecz powinien się był odbyć". Hmmm, chyba powinno być "Czy powinien się zacząć?". Sama próba toru pokazała że nie jest dobrze. Jedyny Zmarzlik w miarę płynnie pokonywał łuki. Nie trzeba było mieć dużej wiedzy aby zobaczyć że cd zawodów to start i jazda gęsiego. Jak zwykle jazda przy kredzie i kto wyjedzie traci pozycję. A zresztą po co to piszę, i tak qwa nic nie wiem. Całą reszta to znafcy :). Przyklepane koleiny to dla nich bułka z masłem :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

ostatnia odpowiedź: 22 września 2014 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
21 GUNS

Witaj.MEGA SZOPKA!Robienie z żużla gó...a z kibiców idiotów!Sędziowie,komisarze,przewodniczący,kierownicy,trenerzy jeden głupszy od drugiego...Myślę,że bez interwencji prezydenta(jak w sprawie siatki) się nie obejdzie...DNO!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (4|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.