Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Ramzes V napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Nie możesz spać po nocach? Przytul się do jakiejś miłej osoby.

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Anastasi byłby dobrym wyborem dla dziewczyn.Patrząc na to że prowadzi zespół bo tylu przejściach widać że ma mocny charakter i umie radzić sobie z problemami.

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Dla człowieka honoru dymisja z funkcji trenera kadry jest rzeczą oczywistą. Klasę Nawrockiego było widać w Skrze Bełchatów i jako trenera kobiecej reprezentacji.Gościu bez honoru.

  • Ramzes V napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Pierwszy rozsądny głos.

  • Ramzes V napisał/a komentarz do Eliminacje EURO 2020. Izrael - Polska. Jest decyzja ws. rozegrania meczu

    @Kim Un Yest: Na dodatek naczytał się Mein Kampf

  • Ramzes V lubi Komentarz

    @brodzio: Czyli Żyd to Azjata dla Ciecie? Hahaha Następny gamoń co nie wie dlaczego tak jest. A Turcja to Europa.

  • Ramzes V lubi Komentarz

    @Piotr Drapala: Następny wykształcony co nie wie dlaczego tak jest. Zainteresuj się trochę,a nie tylko przed monitorem siedzisz. Kurde nawet jak siedzisz to wystarczy zapytać wujka googla dlaczego.

  • Ramzes V napisał/a komentarz do Eliminacje EURO 2020. Izrael - Polska. Jest decyzja ws. rozegrania meczu

    @brodzio: Znacznie wcześniej od plemienia Polan. Nie będę tu przytaczał nazwy gada charakteryzującego go.

  • Ramzes V napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Panie prezesie. Cała Polska słyszała jak Nawrocki klnie na dziewczyny przed kamerami tv.

  • Ramzes V napisał/a komentarz do Siatkówka. Jacek Nawrocki skomentował zarzuty reprezentantek Polski

    Tylko nie klnij waść, szczególnie przed kamerami TV.

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Wietrzenie to najlepiej byłoby zacząć od samej góry... Wszyscy wiemy ,że Kasprzyk to marny prezes.

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Interesuję się żeńską siatkówką od dawna i z całym szacunkiem do Nawrockiego ale już dawno powinien być wywalony. Tyle lat być trenerem i żadnego progresu, zero pomysłu na tą reprezentację...po h*j to ciągnąć?

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Nie da się ukryć, że Pan Prezes się kolejny raz skompromitował (tak jak wcześniej z Heynenem). A teraz - gdy mleko się już wylało - jako szef PZPS i osoba odpowiedzialna za wyniki sportowe powinien sobie zadać pytanie: kogo łatwiej zastąpić - Nawrockiego czy Wołosz, Smarzek i Kąkolewską? Odpowiedź jest chyba oczywista...
    Oczywiście mógłby też próbować negocjacji ale jakoś Prezes Kasprzyk prowadzący negocjacje jest trudny do wyobrażenia...

  • Ramzes V napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Słyszałem na własne uszy przekleństwa pana Nawrockiego podczas transmisji meczu polskiej kadry, więc dziewczyny nie kłamią. Komentatorów Polsatu Sport też zamurowało. A moje komentarze na ten temat pod innymi artykułami SF są usuwane. Promujecie takie zachowania?

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Nawrockiego należało zwolnić bardzo dawno,On nic nie wniósł do gry !!!

  • Ramzes V napisał/a komentarz do Prezes PZPS Jacek Kasprzyk o buncie w kadrze siatkarek. "Może trzeba zrobić tak, jak zrobili Serbowie"

    Dlaczego mój komentarz o zachowaniu na wizji Jacka Nawrockiego został usunięty. Komentatorów Polsatu Sport też zamurowało, jak to usłyszeli.

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Rozmawiać tak , zagrozić ??? Zagrozić to sobie możesz prezesie. Takimi metodami to daleko nie zajedziesz. To ci dziewczyny przyjadą raz drugi na kadrę zagrają padakę i możesz im wiesz co?
    Oczywiście nie będąc w środku i nie wiedząc jakie panują tam relacje to nie ma co pisać. Z jednej strony trener jest decydentem w kadrze np. jeśli chodzie o personalia i obruszanie się innych że grają młode laski to zakrawa na żart. Nie trzeba być fachowcem , żeby widzieć że Stysiak ma ponadprzeciętny potencjał i warunki. I mało tego jest już wystarczająco dobra żeby grać. Dziewczyny powinny się cieszyć że mają taką zawodniczkę w drużynie a nie traktować ją jako małolatę która przyszła i się rozpycha i zajmuje miejsce tym które do tej pory były podstawowe. Sorry ale centymetrów nie da się oszukać.

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Brzmi to jak imformacja i jednoczsnie prosba, ktora pokazuje brak komunikacji na lini trener zawodnik a w zadnym przypadku nie widac symptonow BUNTU. Moze i dobrze, ze same zainteresowane naglasniaja temat. Glupota jest upolitycznianie sprawy przez znane ze stronniczosci media i robienie rozpierduchy z Stysiak, Stencel jako glownych argumentow. Widac jaki cel mial czlowiek naglasniajacy cala sprawe. Sawoja droga wspolpraca z tym trenerem do przyjemnych i latwych [komunikacja] nie nalezy. Wartosc jego warsztatu trenerskiego to nie potega. Dziewczyny graja coraz lepiej a jest to zasluga ich trenerow klubowych a nasz trenejro slabo to klei niestety i stad bierze sie brak zufania do jego warsztatu pracy. Mecze prowadzi bez czucia gry co wszyscy widza a ten element jest najwazniejszy w pracy tzw selekcjonera. Moze stad biora sie nieporozumieni?

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Nie wiem jak Nawrocki zachowuje sie prowadzac kadre kobiet , ale wiem jak zachowywal sie prowadzac kadre juniorów roczników 1995-1996. Siedzialem raz ze 2 metry od lawki to wszystko slyszalem. Na przerwach technicznych lecialy z jego ust takie wulgarne bluzgi w wlos sie jezyl na glowie. To nie byly "mocne slówka" ternera , tylko nieustanne wulgarne ponizanie wlasnych zawodników. A juniorzy to przeciez w sumie jeszcze dzieciaki. Naprawde dziwilem sie ze zaden z nich nie dal mu w pysk. Przemoc jest niedozwolona, ale w tym wypadku w sadzie zeznawal bym na korzysc Sliwki, Gryca, Formala i kolegów.

  • Ramzes V napisał/a komentarz do Stacja Tokio. Patrycja Wyciszkiewicz: Nasze mięśnie zalewa kwas mlekowy. Dla zwykłego człowieka to dawka śmiertelna

    @FalekZG: Pewnie pomyliłeś z promilami.

  • Ramzes V napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    I ani jeden z PIS?

  • Ramzes V lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Ramzes V napisał/a komentarz do Media: Rosjanie manipulowali danymi wysłanymi do WADA. Możliwe kolejne sankcje

    @Roman Zumba: Szczególnie w zbrodniach. W pierwszej dziesiątce największych zbrodniarzy świata jest trzech ruskich. Iwan Groźny, Lenin i Stalin.

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.