Najnowsze Wyniki/Kalendarz
WP SportoweFakty / Tomasz Madejski / Na zdjęciu: zawodnicy z Gdańska i z Tarnowa

W Polsacie wiele musi się jeszcze zmienić. Nie o taką promocję żużla chodzi

Jarosław Galewski
Jarosław Galewski
Od tego sezonu rozgrywki Nice 1. LŻ można oglądać w telewizjach Polsat i ELEVEN. Poprawa jest widoczna, ale główny sponsor rozgrywek ma swoje uwagi i nadzieję, że wiele zmieni się już w kolejnym sezonie.

Kup bilet na wielki finał TAURON Speedway Euro Championship w Chorzowie! -->>
- Na pytanie, czy jestem zadowolony z nowych nadawców telewizyjnych mogę odpowiedzieć, że tak i nie - mówi nam Adam Krużyński. Główny sponsor rozgrywek Nice 1.LŻ chwali obie telewizje za jakość transmisji. - Pod tym względem cel został osiągnięty - dodaje.

Uwagi Krużyńskiego dotyczą przede wszystkim promocji rozgrywek, która jego zdaniem powinna odbywać się na zdecydowanie szerszą skalę. - Większa atencja nadawcy jest absolutnie konieczna. Pod tym względem jako sponsor oczekuję zdecydowanie więcej i mam wrażenie, że podobne stanowisko prezentują kibice naszej dyscypliny. Potencjał Polsatu jest przecież ogromny. Wielość anten powinna zostać lepiej spożytkowana dla żużla. Rozgrywek nie udaje się jednak wypromować w odpowiedni sposób - przekonuje sponsor ligi.

Na jakich konkretnie działaniach zależy Krużyńskiemu i w jaki sposób zamierza dążyć do ich realizacji? - Rozmowa zawsze będzie kończyć się na pieniądzach. Pewnie będzie trzeba zbudować dodatkowy budżet, którego w tej chwili Polsat nie chce wydatkować. Wtedy można by pewnie zbudować magazyn rozgrywek czy jakieś inne dodatkowe działania promujące ligi na różnych antenach. Telewizja ELEVEN próbuje bardzo mocno angażować się w dyscyplinę. Być może w przyszłości to oni będą takim samozwańczym liderem nadawców telewizyjnych - podkreśla Krużyński.

Pieniędzy na dodatkowe działania promocyjne będzie trzeba z pewnością poszukać. Czy sponsor rozgrywek ma na to jakiś pomysł? - Trzeba pewnie porozmawiać z Polsatem, Polskim Związkiem Motorowym i jakimś działem marketingu o zbudowaniu takiego budżetu. Chodzi mi o pozyskanie sponsorów, którzy w zamian otrzymają konkretne świadczenia reklamowe. Dzięki temu mielibyśmy więcej informacji o rozgrywkach w otwartych antenach Polsatu - podsumowuje Krużyński.

ZOBACZ WIDEO Zobacz na czym polega praca kierownika startu

Czy zgadzasz się z Adamem Krużyńskim?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

na Facebooku.

Komentarze (30):

  • m0drzew Zgłoś
    eleven to też dno, w ty tygodniu z nudów zarzuciłem, w programie: "elitsterien", ale który z meczy będą puszczać to już nie ma... odczekałem i okazało się, że nie ten który
    Czytaj całość
    chciałem zobaczyć... nieważne, komentatorów nie da się słuchać, zero wiedzy i pojęcia przekręcają nazwiska, mylą zawodników... dno...
    • rzeszuf Zgłoś
      daje 300 tys do podziału na całą lige a wymagania jakie.. reklamy wszedzie na stadionach i nie tylko... w ekstralidze z takimi pieniedzmi to by nie zostal sponsorem tytularnym żadnego
      Czytaj całość
      klubu! a tam jest ich 8. śmiech na sali
      • Andrzej TRybus Zgłoś
        Żeby była promocja czegokolwiek ( na masową skalę ) , to musi być w tv ogòlnej dostępnej . Polsat spełnia ten wymòg , ALE . No właśnie jest to i to DUŻE ALE . Trzeba to umieć
        Czytaj całość
        pokazać , mieć komentatorów co siedzą w tym temacie , a nie ludzi " w delegacji " i na doczepkę tz eksperta Polsatu . Ani studia , ani rzeczowych i ciekawych dyskusji , ba ... nawet godzinę transmisji trzeba się mocno naszukać i z jakiego stadionu i to najlepiej w Internecie tego można się dowiedzieć . Do Canal + to nawet nie ma co poròwnywać i szkoda czasu . Z kolei ta płatna tv (za Polsat ròwnież płacę ) np E leven ( ja go nie mam bo podobno jest w pakiecie promocyjnym Polsatu ) to ograniczona liczba , bo kogo stać płacić za Polsat , NC+ , i np E leven - mnie nie . Tak " zabito " moim zdaniem F 1 . W Polsacie było studio , goście , dyskusje przed wyścgiem ( czasem sam wyścig nudny ☺) , ale człowiek czekał na start . Teraz Polsat to masakra i jak w tym kawale o Polsacie - reklama , reklama , reklama , reklama , O FILM !! . A w czasie filmu podwòjny blok reklamowy 15 minut i pytanie - co ja oglądałem ? , film ? , ale o co w nim chodziło to już nie pamiętam . Lol Dopóki tak to będzie wyglądało , to na żadną promocję POLSKIEGO ŻUŻLA NIE MA CO LICZYĆ NA MASOWĄ SKALĘ , i nawe firma Nice temu nie zdradzi . ☺
        Wszystkie komentarze (30)

        Komentarze (30)

          Wszystkie komentarze (30)
          PRZEJDŹ NA WP.PL