Najnowsze Wyniki/Kalendarz
Leon Madsen, Marek Cieślak, Sławomir DrabikWP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: Leon Madsen, Marek Cieślak, Sławomir Drabik.

Żużel. Trener Marek Cieślak prostuje słowa Mirosława Jabłońskiego. "To nie prezes robi tor w Częstochowie"

Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
Mirosław Jabłoński w niedzielnym Magazynie PGE Ekstraligi w nSport+ mówił o torze w Częstochowie. Stwierdził, że przygotowuje go prezes Michał Świącik, bo trener Marek Cieślak został odsunięty. - To bzdura - komentuje trener Włókniarza.

Mirosław Jabłoński w ostatnim Magazynie PGE Ekstraligi w nSport+  dzielił się swoimi informacjami na temat częstochowskiego toru. Mówił m. in., że jego przygotowaniem zajmuje się teraz prezes Michał Świącik, bo trener forBET Włókniarza Częstochowa został odsunięty. Marek Cieślak zadzwonił do nas, żeby kategorycznie temu zaprzeczyć. - Gdyby to prezes miał robić tor, mnie by w tym klubie już nie było - stwierdza.

- Nie wiem, skąd pan Jabłoński ma takie wiadomości, ale prawda jest taka, że za przygotowanie częstochowskiego toru odpowiadają wyłącznie dwie osoby, czyli toromistrz Damian Leszczyniak i Marek Cieślak - mówi nam trener. - Tak było od początku sezonu i ani przez moment nic się w tej kwestii nie zmieniło.

Czytaj także: Czarodziej konsolety przesiadł się na żużlowy motocykl

- Zresztą w ogóle nie ma innej opcji, bo przygotowanie toru wymaga dużej wiedzy i czucia tematu - zauważa Cieślak. - Pogoda się zmienia, mecze są o różnej porze, więc nie wiem, jak ktoś w ogóle mógł wpaść na pomysł, że tor robi prezes. Raz jeszcze podkreślam, że tor robi duet Leszczyniak - Cieślak. My pracujemy na torze, od nas odbiera go sędzia z komisarzem.

- Chciałbym się jeszcze odnieść do słów Jabłońskiego o tym, że nasz tor był w meczu z GKM-em ciężki. Nie wiem, skąd taki pogląd, bo tor został odebrany, czyli dostał ocenę bardzo dobrą. Nie było w nim też żadnej dziurki. A że był delikatnie przyczepny. Musiał być, bo wiadomo, na czym Grudziądz jeździ u siebie i co tej drużynie najbardziej pasuje - zauważa Cieślak.

Czytaj także: Falubaz może stanąć przed trudnym wyborem

- A na koniec powiem, że prezes jest zbyt ważną postacią, żeby zajmować się przygotowaniem toru. Po to zatrudnia trenera i toromistrza, żeby to robili. Jak efekt pracy nie będzie mu odpowiadał, to może ich zawsze zwolnić - kończy szkoleniowiec Włókniarza.

ZOBACZ WIDEO Żużel. Zobacz kapitalny wyścig Bartosza Zmarzlika! Kronika 13. kolejki PGE Ekstraligi

Czy uważasz, że tor w Częstochowie na meczu z Grudziądzem był dobrze przygotowany?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

na Facebooku.

Komentarze (25):

  • michal c88 Zgłoś
    Nie długo to będą same betonowe tory jakoś w Szwecji czy angli są przyczepne i nikt nie płacze a w Polsce to beczą i narzekają ja nie po to chodzę na żużel żeby baletnice poglądach
    Czytaj całość
    teraz ktoś z kimś ostrzej pojedzie to drugi płacze ze to faul ze zabić go chciał dawniej w latach 1990/2010 żużel był ciekawszy a teraz to same panienki jeżdżą wtedy nie było tor nie taki czy ze ostrzej ktoś pojechał się jechało i było na co popatrzeć a teraz jest coraz gorzej
    • michal c88 Zgłoś
      Jak Jabłoński jeździł w Częstochowie to tor mu pasował i nie było problemów a teraz ma problem pajac nawet trzeba powiedzieć ze problem jest w tym ze poprzedni prezesi kasy nie dali
      Czytaj całość
      to teraz się psy wiesza na czestochowe przeciętny błazen
      • DonLemon ACM and CKM Zgłoś
        Smutne jest to co zaprezentował w ostatnim magazynie Mirek. Budzi moją sympatię, tym bardziej przykro że szerzy taką dezinformację... Okazuje się, że tor, na którym nikt nie zanotował
        Czytaj całość
        upadku, czy jakiegoś niebezpieczeństwa uznaje się za niebezpieczny... Nawet sam Artiom, do którego wywiadu odnosił się Mirek stwierdził, że tor był ciężki, bo był przyczepniejszy niż rok temu, ale był bezpieczny... Te zarzuty Jabłońskiego są niestety skandaliczne i tu muszę pochwalić redaktora Majewskiego, bo zajął racjonalne stanowisko.
        Wszystkie komentarze (25)

        Komentarze (25)

          Wszystkie komentarze (25)
          PRZEJDŹ NA WP.PL